AnnaSeverin

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Severin - 27 juli 2011 21:28

Hej hej! Sitter nu i sängen och kollar på " we are marshall" sorlig film asso.. Inte bra att kolla på sorlig film när man redan är ledsen :(

Av Anna Severin - 24 juli 2011 17:07

Hejsan!

Nu sitter jag här med min söta Annie! 

Vi har precis bakat pizza, vi är ju lätt proffs på det ;) 
haha!

Så senare ikväll ska vi äta godis också! ;)
Imorgon blir det Lisseberg och på kvällen blir det lotta på lisseberg! :)


   Vi är lätt snyggast jag och Annie ;)     

   


-AnnaSeverin

Av Anna Severin - 22 juli 2011 15:59

Hejsan!

Nu sitter jag här och fixar mig samtidigt som jag lagar mat, det blir bakpotatis idag! 

senare idag ska jag nog köra lite bil :) 

får se vad pappa tycker om det :) 

men iaf jag har fyllt 16 för några dagar sedan, och ja det blev väl en bra dag, men samtidigt jobbig för vi vart på djurparken och i boråss hela dagen, köpte mig ett ihopne skal för presentkortet jag fick av min Oskar, blev jätte fint, sedan så åkte vi hem och kl 18 så drog jag och pappa ner till ljung och körde bil på åkeriet :)

Gick sådär i början, men funkade ändå :)

Nu ska jag fixa klart mitt hår, hare gött! 

  

-AnnaSeverin

Av Anna Severin - 18 juli 2011 12:04

Hejsan, nu har jag inte skrivit på ett tag för att jag har varit på semester! 

Vi vart i Stockholm, hade jätte roligt

Vi vart även på hund utställning igår och Laban (9år) fick ett CK och kom två blev även bästa veteran hane :) deet bästa han fått! :)

Jaja kommer lite bilder från stockholm och igår :)


        - AnnaSeverin

Av Anna Severin - 7 juli 2011 11:17

Hejsan

Nu är det som såhär att jag har startat en blogg på bloggplatsen igen, jag har en på blogger som jag haft ett bra tag, men jag börjat trötna på det för den är rätt kass egentligen så jag startar upp en ny blogg här, och denna gången ska jag nog ha kvar den! 

För er som inte vet så heter jag Anna och är snart 16 :)

Jag ska börja på Ljud och bild skolan i borås till hösten men bor ändå hemma :) 

 och här han ni min gammla blogg om ni vill cheeka in på den och kolla hur den såg ut :) 

http://aaseverin.blogspot.com/


Jag kommer lägga upp bilder och text om mitt liv och vad jag har för mig ;D 

Här kommer några få bilder från skolaavslutningen,lägret och från i tisdags :)


   Kärlek mellan moster och systerson    Älskade vänner    mina två änglar!    Min klassföreståndare och jag 



- AnnaSeverin

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards