AnnaSeverin

Alla inlägg under maj 2012

Av Anna Severin - 31 maj 2012 22:43



Please i miss you so 


- AnnaSeverin <3   

Av Anna Severin - 30 maj 2012 22:36

Hejsan! Nu ligger jag i sängen och bara latar mig, är lite rädd för morgon dagen, ska göra ett prov som jag har pluggat till sen i måndags men det går verkligen inte in i skallen på mig! Blir så ledsen på det!! :( men men vad ska man göra, skrivs massa och hoppas på det bästa! Ja men jaja har också läst på fejan att Sverige spelar fotboll idag och att dom gjorde typ två mål på någon minut bara :p man behöver ingen tv längre bara man har en facebook haha :p Nä men shit ögonen börjar trilla ihop nu ska sova! Nattinuffsan!! -AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 30 maj 2012 18:12

Ja men hejsan... 

just nu suger mitt liv! haha min fb funkar inte... :( HAHA!

Den ligger nere pga något fattar inte riktigt, men det står att den servern som mitt konto ligger på är under förbättring eller nåt så det kan ligga nere i flera timmar , vilket jag absolut inte kommer klara! 

Har ju ingen socialitet kvar när jag inte har tillgång till fb!!! 

Ja men då får jag väl sätta mig att plugga lite? haha! 

Har mitt sista prov i ettan någonsin imorgon! Känns ändå lite grymt! 

Kan inte fatta att jag redan har gått ut ettan!!!!!! 
GALET!


jaja men jag får väl läsa på lite nu då ;) haha!


Kramis!


 


- AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 29 maj 2012 21:30


Sometimes there isn't an obvious explanation


- AnnaSeverin <3   

Av Anna Severin - 29 maj 2012 19:08

Hejsan! 

Ja men shit, mår så sjukt bra just nu, har verkligen livet på topp nu. Blir verkligen mycket bättre när man får in arbeten som är försenade, allt blir så mycket bättre och jag blir tydligen SUPER glad av att lämna in ett arbete, har aldrig blivit det förut, men nu blev jag det! :D 

Ja men ska nog gå ut i det fina vädret vi fått nu igen, har inte varit så fint förut idag men nu blev det plötsligt jätte fint! Tar nog med mig kameran ut också, känner för att fota lite!! :) 

Ja så ha det så bra så länge! Kramar!!! :D 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 27 maj 2012 21:46



Ja men jodå såatt här fick ni mitt första videoinlägg och jag är helt störd, men ah jag och annie hade kul iaf! 

Jag vet inte vad jag snackar om knappt, bara säger något ;) HAHA! Mobba mig inte! ;D 


- AnnaSeverin 

Av Anna Severin - 19 maj 2012 11:01

Hejjj! :)

Ja men igår vart jag i göteborg med min söta bästisfästis! :) 

Kände verkligen hur egentligen onödigt det vart för jag hitta bara en tröja -.- skulle gå in på bikbok för att köpa sjukt snygga tröjor och när jag kommer dit så bara nä så fanns dom inte!! :( 

Hitta inget där inne, vilket vart sjukt synd eftersom att dom hade tag 3 betalla för 2 

Men jaja! hittade iaf en sjukt söt mupp tröja , med miss piggy på :) 

Ja men hade iaf en sjukt sköj dag med Annie :) 

Idag kommer jag väl inte dirket hitta på något, ska väl ut och sola lite sen när deet blir lite varamre :) 

Nä om man ska sova lite ;) haha! 

Tar en powernap hörs senare :) 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 14 maj 2012 20:16

Shooo

Ja på rubriken kanske ni ser att jag har fått en ny vän ;) 

Han är sjukt roligt! och väldigt snäll :) 

Jag älskar att skaffa mig nya kompisar, det är alltid roligt! 

Jaop, ja men skolan då det går la sådär, funkar ju men så sjukt segt också, ligger efter i väldigt mycket tyvärr, men får väl försöka fixa detta nu annars blir det problem när jag slutar om typ två veckor :ooo 

oh god är så sjukt nervös, fattar inte att jag redan har gått ett år, jag fattar verkligen inte, börjar tvåan om typ tre månader :O 

Men rätt lycklig över att jag slutar den 1:de för det gör inte många av mina vänner ;)

längtar ihjäl mig! 

Längtar också till i sommar då jag ska dra till först sämsjöborg, sen gotland och sen ska jag till Hjo med min Bästisfästis Annie! 

ja men vet ni vad! jag har börjat ett nytt liv! 

Jag har slutat med coola och kakor! (i mängder) och jag är stolt för jag stog emot att köpa en munk förut idag!! :D 

Ja men oj shit nä nu suger det i magen, går och tar mig en kaka! haha!! ;)


Ha det gööööttans! :D 


 

Gammal bild på lilla söta mig från i sommras! :) 


- AnnaSeverin <3 


Ovido - Quiz & Flashcards