AnnaSeverin

Alla inlägg under september 2011

Av Anna Severin - 27 september 2011 14:31

Hejsan

nu sitter jag i skolan igen, hm.. jag har märkt att jag skriver väldigt mycket i från skolan, kanske beror på att jag inte gör så mycket på lektionerna?

Och hemma sitter jag alltid vid fb eller så gör jag läxor för jag hamnar efter i skolan, detta måste skärpas !

Ojoj, igår träffade jag osse !

Behövde verkligen det !

Jaja men nu kan jag inte skriva mer !

Vi hörs när jag kommer hem !

kram


-AnnaSeverin <3

cp

Av Anna Severin - 26 september 2011 12:39

Skolan är oroligt seg nu asso..

sitter här och lyssnar på mattias när han pratar om upphovsrätt, haha är jag kass eller.. för jag fattar inte x'D

I eftermiddag ska jag tilll herrljunga och träffa osse !

Saknar han så otroligt mycket så det inte är sant !

Jaja ska iaf bli kul att träffa han ! :D


-AnnaSeverin <3



Av Anna Severin - 23 september 2011 10:06

Sho

nu sitter jag i skolan, fredag och det är rätt segt

hade velat åka till osse idag, men inte , de blir att åka till moster ist, som har kalas ikväll.

Imorgon åker man på marknad , och senare på eftermiddagen kommer osse och hans familj och hämtar mig ! :)

Nu sitter Carro och tittar på vad jag skriver och nu skrattar hon haha ;)


Kram


- AnnaSeverin <3

Hej

Av Anna Severin - 20 september 2011 19:46

Hejsan ! 

Idag är det tisdag och förra helgen vart de världens bästa helg, för jag vart hos osse och vi hade det underbart, på fredags kvällen gjorde vi inte så mycket, och på lördags kvällen vart vi på kräftskiva hade det skit kul, och på söndagen vart vi på kalas hos hans kusse :) 

OCh senare på kvällen när vi gick till hemköp för att köpa små petshops åt hans lillasyster så pratade vi väldigt mycket på vägen, och jag är glad för de, för åh jag mår så mycket bättre nu ! :)

Igår så hade vi skolfoto i skolan, och shit jag ser helt mobbad ut! 

Jag sitter på kanten och ser hellt ut fryst ut, men jaja, sen på det enskilda kortet ser jag bara livrädd ut, jag vart tvungen att ta kortet 6 gånger -.-' 

Idag har dagen varit grymt seg, har bara inte orkat med något, dö trött och helt seg,

efter skolan vart jag och mamma och handlade lite, hittade världens snyggaste byxor, men fick inte köpa dom för att dom passa precis i midjan och de är ju inte bra :/ 

Men jag hittade iaf en tjock tröja , och så hittade vi en tröja till John :)

Nu sitter jag här och fundilerar lite gran, och fixar över en massa saker från datan till hårddisken! :) 

Ska även kolla på Simpson aldeles strax :) 

I helgen blir det lite kalas för moster min och hennes sambo och sedan blir det mörlanda marknad och sen på lördags eftermiddagen drar jag till Osse! :) 


Asso jag har insett att jag saknar sommaren jätte mycket, jag saknar de varma dagarna och varma nätterna , och de mysiga lägrerna som är på sommrarna, där älskar jag att vara ! där hittade jag min kärlek! 

Men men det kommer väl fler sommrar! 

Även om jag inte är på läger där jag träffade kärleken, så träffar jag fortfarande honom varje vecka :)

Älskar dig så otroligt mycket Oskar ! <3 

Ne nu ska jag kollla tv, kram på er ! :)

   

- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 14 september 2011 11:34

Hejsan

Nu sitter jag på världens drygaste lektion x'D

haha vi har ingen lärare och alla sitter och spelar något nedras häst spel, hel sjuk klass jag har -.-' hahaha x'D

Imorses så när jag vaknade fick jag höra av pappa att det vart lite förseningar i tågtrafiken och då tänkte jag, eh skit samma kan inte vara så farligt, så jag och mamma åkte ner till stationen och va där kl 9:10 för tåget skulle gå 9:16 men nehe då, tåget kom inte förens kl var 9:55 så då fick blev jag försenad till min extra lektion så de sket det sig, men jag kom iaf in till Borås vid 10:30 och jag började 10:50 min riktiga lektion dåra, och aja men de blev ju bra ändå :)

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra men jaja :)

Hoppas ni har en bra dag !

Kram ! :)


- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 13 september 2011 19:36

Hejsan!

Igår vart jag inte i skolan, för jag vart sjuk, kunde gått till skolan men jag orkade inte för jag kunde knappt andas, och nu mår jag mycket bättre så idag vart jag i skolan ! 

Åkte sedan ner till herrljunga och väntade en stund och tog sedan bussen till Vårgårda ! :)

Där träffade jag Osse och sen åkte jag och Osse och hans familj tillbaka till Herrljunga, där vi gick till Herrljunga Cider på deras öppethus dag! :) 
Fick tårta och köpte mig en dricka ! :)

Nu sitter jag och kollar på nyheterna och funderar på och gå och hämta min chocklad ;))

Nu orkar jag inte skriva mer, men vi hörs !
Skriver nog inte så mycket mer i veckan men jag hör av mig på torsdags kvällen för fredag drar jag till Osse ! :)

Kram !


   Osse och laban! :) 


-AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 9 september 2011 10:18

Shosan ! 

Igår efter skolan träffade jag Oskar en liten stund ! :)

Blev skit glad, men den skitungen tog min tröjan, så jag tog hans ;)))

Saknar han så mycket på dagarna så det inte är sant ! 

Men är glad att jag fick träffa han igår och nu hela helgen ! :DDD


Nu sitter jag i skolan, har precis fått lite rast, har haft mediaproduktion sedan 9 nu, och ska ha det till 11:50 tror jag :) 

Lite jobbigt men det är ändå roligt, jag har äntligen fått lära mig hur photoshop CS5 funkerar, har inte kunna det helt och hållet förut, men lite grann men nu kan jag rätt mycket ! :) 
När jag slutat så ska jag dra till osse :)

Måste hinna med halv fyra tåget för då slipper jag vänta så länge i herrljunga, och i borås för den delen, men jaja får se om jag får gå lite tidigare ;))

Louis (min lärare) hon är snäll så tror hon går med på de :)

Snart så börjar jag igen så nu får jag nog allt sluta skriva ;)

Kram på er ! :)  


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 6 september 2011 19:23

Hejsan!

Nu har jag inte skrivit på ett tag ! 

Har varit lite sjuk och lite lat antar jag ;)

Men i helgen vart jag hos osse HELA helgen och det vart underbart, helt otroligt roligt och gött ! 

på söndagen åkte vi hem till mig och tjötade lite med päronen och sen bestämde vi att jag ska till han på fredag igen och sen på lördag så ska osse med mig till borås och gå på fototävling ! 

Sen sover han hos mig lördag till söndag ! :) 

igår vart jag inte i skloan, för att jag skulle till tandläkaren kl 2 och har bara två lektioner på måndagar och det kändes jätte töntigt att gå upp kl 6 för EN lektion när man kan sova till 12 för att åka till tandläkaren kl 2 ;) 

Iaf hos tandläkaren bestämdes det att jag ska få ny tandställning sedan om typ 1-2 månader får jag räls -.-' 

Först där nere och sen 8 månader senare får jag där upp också -____________- varför ska alltid tandläkarna förstöra ens liv? 


Nu sitter jag här och skriver lite på en artikel vi ska lämna in i slutet av veckan, asso jag känner mig jätte stor när jag skriver artiklar men ändå så lite för jag inte tar ansvaret och skriver klart ! 

Men men måste allt försöka ! 
Har även en hög med matte läxor jag måste göra !

Jaja jag får väl ta och plugga lite nurå !

Kram på er !


 

- AnnaSeverin <3  

Ovido - Quiz & Flashcards