AnnaSeverin

Alla inlägg under december 2012

Av Anna Severin - 31 december 2012 13:30

Halloj! 

nu har äntligen den dagen jag väntat på länge kommit! 

Äntligen är det nyår och jag ska äntligen få använda min underbara klänning!! 

Känns fortfarande som att den är för fin för att ha på nyår, men men jag älskar den iaf! 

Sitter nu i Tobbe säng och har lite ont i ryggen, sen jag ramla i onsdags. 

Ah ni kankse inte vet det föresten, men jag och Tobbe höll i varann för att vi inte skulle ramla men så gjorde vi det iaf, för att det vart så isigt. Han slog i knät och jag huvudet, och antagligen ryggen också. 

Jag sket i det för jag kände att jag kunde inte ställa mig där och stor lipa med 100 pers runt mig. 

Men det har jag fått ångra nu ;) 

Hade huvudvärk i tre dagar efteråt. Och har haft ont i ryggen sen i onsdags och igår fick jag jätte ont, men jaja det går väl över ;) 


Ikväll blire förs att gå till Tobbes granne och äta lite god mat och sen blire nyårsfest!

Ska chilla lite hos en kompis och ha det gott! :) 

Sen blire ju tolvslaget och då går man ju ut som alltid! :D 


nu dör min data snart så jag får väl sluta skriva :p


Ha det bra och ha en underbar nyårsafton! :D


 


- AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 26 december 2012 13:41

Tjena! 

Har en ny header? har ni sett detta? 

Satt med den ett bra tag innan den blev någelunda, hoppas ni gillar´t! 


Sa att jag skulle skrivit i söndags men blev aldrig så , och inte igår eller måndags heller men jaja! 

Iaf i måndagas, julafton, ja det vart faktiskt en helt okej dag! 

Fick mig ett par högtalare utav mamma och pappa! As nöjd! 

Och ett par Urbanears hörlurar av syrran, Tack Emma älskar dom!   

Sen fick jag, strumpor,skal och lite annat smått.

Fick bla en tandborste på morgonen xD 

Mamma brukar alltid köpa något lite och lägga i julstrumpan till alla syskonen som dom får öppna på morgonen, förra året vart det toffsar, detta året vart det en tandborste och två lotter haha! 

Söt mamma jag har    


Sen chillade jag väl på kvällen och gjorde inget mer. 

Igår åkte jag, mamma och Emma till borås, bytte mina högtalare för jag insåg att det vart klapp i kontakten på dom :/ men fick ett par nya med engång! 

Sen drog jag till Tobbe och här har jag nu varit sen igår då :P haha 


Vet inte vad jag ska göra nu dock fixa mig lite och äta något kankse :) 

Men ha det så bra så länge! :) 



- AnnaSeverin <3 


Av Anna Severin - 20 december 2012 22:40

Hejsan!

Ja vad är kl 22:39 när dör  vi jo 02:12... 

Vet inte om jag ska tro på det asso, känns som att det är mer bara trams, kan dock säga att jag är lite rädd ändå, man kan ju aldrig veta. Det kanske finns något onaturligt som inte nasa ser på sina rymdinstrument eller ah, något som närmar sig jorden bara sådär plötsligt. Men ah jag vet inte, hoppas ju på att den inte gå under ;)

Kommer ju inte direkt vara någon dum blondin som bah "omg omg omg jorden går under trodde aldrig på detta.. bla bla bla" osv haha! 

Nä men jag tror nog ganska mycket på vad nasa säger, att det inte kommer hända något. Men liten rädsla finns det ändå!


Iaf, sitter i sängen och väntar på någora kompisar som ska spela klart lol så jag kan spela med dom :3 

Sen ska jag väl sova antar jag :p om jag kan >.< 


Försöker hitta någon bra remix på yt också! men det går ju sådär!!! 

Alla låter bra i början sen låter dom illa knas när dom väl börjat ordenkligt!!!

Detta gör mig deprimerad :( 


Vet ni en annan sak föresten? 

Jag är illla nöjd med min klänning! ha! kommer säga det miljoner gånger om!!   


Aja pallar inte skriva mer, jag skriever mer på söndag tror jag! 

Ha det fient! 


 


Crazy bild på mig varsågod, ni kommer ju ändå inte komma ihåg den eftersom att ni dör i natt!   


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 19 december 2012 17:53

Äntligen har jag fått min klänning! 

Sjukt nöjd! Glad att jag valde den! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 18 december 2012 22:59

Föresten? 

Ni har ju säkert hört om detta i Gbg som handlade om ett instagram konto som hette GbgsOrroz. Ja vad ska man säga egentligen?! 
ganska patetiskt av den personen att starta ett sånt konto. Eller ja personerna, har hört att det vart mer än en person. 

Men iaf, jag tycker det är helt sjukt! Själv kan jag tycka att människor som hänger ut sig lite mer än andra inte är direkt smarta! Att ta en bild på när man har jätte urringat och puchup bh? Eller när man står i bikini och säger "åh jag saknar sommaren" och så vart det nyss sommar. Det är inte samma sak som att ta en bild och man visar magen lite, eller har shorts på sig. Men bara för att man tar sånna här bilder betyder inte det att man är en orre? Nä inte direkt, jag tror inte tjejer som gör sånt säljer sex? För det är ju ändå vad en hora är right? 

Men att gå så långt som att hänga ut alla dessa tjejer, inte okej! 

Detta är en av det sjukaste händelserna jag vart med om på länge! 

Att jaga och knivhugga människor som inte ens gjort något, det är bara brutalt! 

Jag hoppas att personerna som skapat allt detta har lärt sig något! 

Jag hoppas också att andra människor kan göra det också! Som sagt, man är inte en hora bara för att man tar lite mer visande bilder, dock handlar detta ju om mer, som att tjejerna hade haft sex med många men ändå, jag tror inte att dom sålt sex fortfarande! 

Hoppas bara att folk lär sig av detta och slutar hänga ut andra tjejer på det sättet! 

Det fulaste av allt är nästan att det mesta folket som vart där, vart bara där för att kolla på när folk blev nerslagna. 


Det ända jag har att säga nu är... vad händer med världen egentligen? 

Tack och hej! 


Av Anna Severin - 18 december 2012 22:06

Halloj halloj


Ja rubriken säger ju Travian, ja detta menas med att jag har börjat med det här. Har länge tittat på Tobias när han har kört Travian och han har förklarat en del för mig och sitter alltid och pratar om det med mig liksom vad han gör och sånt, och det gör att jag började sätta mig lite in i de, självklart förstår jag inte allt! speciellt inte nu när jag ska försöka börja med det själv, fattar inget! eller jo lite för jag har ju sett endel vad han gjort :) 
Men bestämde mig förut idag att jag skulle nog börja med det, och sen säger Tobias det att jag borde börja med det också , så han läste mina tankar, precis som alltid! 

Så försöker på mig det här ett tag, funkar det inte skiter jag i det totalt! haha! 


Sitter ifall hemma nu, chilla och bara tar det lugnt, ska även kolla på scooby-doo sen! 

Fick föresten hem mitt älskade scooby-doo lakan idag!! Snacka om att jag är lycklig! 


Sen hoppas jag på att jag får min klänning imorgon!! Iaf innan fredag är vad jag hoppas pååå!!! :D 


 

- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 17 december 2012 14:22

Här är klänningen jag beställde som jag ska ha på nyår! 

Skiter totalt i om det ska vara svarta klänningar på nyår, ha! låter bara knas tycker jag! 

Så kör på vitt nu! Älskar klänningen! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 17 december 2012 13:28

Hejsan!

Är ganska depprimerad idag samtidigt som att jag är lycklig. 

Är depprimerad för att snön håller på att försvinna eller ja det blir varmare och det gör att snön smälter, dock säger dom att det ska bli kallare snart igen, men ändå det ser så hemskt ut när snön håller på att förvsinna bara en vecka innan julafton.. 

Men jag är sjukt lycklig för att jag har jullov. Det kändes härligt att vakna vid halv tolv idag, utan att behöva fixa sig, ta på sig kläder och gå UT. Jag tog det chill , låg i sängen och dryga en kvart, gick upp tog på mig mjukisar och en tröja, sen satte jag mig och beställde mig min nyårsklänning, och sen gjorde jag mig lite lunch och nu sitter jag här i sängen igen.

Ja det kommer jag göra mycket nu under lovet! Sängen är min älskling! 


Men jag har en liten fråga! 

Varför svarta klänningar på nyår? 

Jag har ju beställt en klänning nu, en vit, väldigt väldigt fin, kankse lite för fin, men iaf. När jag kollar på "nyårs outfit" på nelly.com så ser man BARA svarta klänningar, med kanske någon liten dealj i silver eller guld, men jag fattar inte, varför svart? 

Kommer känna mig jätte dum ifall bara jag har annat än svart på mig, dock kommer nog tobbe inte ha svart på sig, men jaja, älskar klänningen, hoppas bara nu den passar!! Men det ska den göra om jag mätt rätt! :D 


Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla film så ha det bra! 


 


mys bild på mig och Zesan   


- AnnaSeverin <3 

Ovido - Quiz & Flashcards