AnnaSeverin

Alla inlägg under februari 2014

Av Anna Severin - 9 februari 2014 20:03

Halloj!!
Glömt att göra ett inlägg med hur det gick på snowboarden i tisdags!

Jag klarade mig rätt bra ändå, kom ihåg lite sen sist jag åkte! Jag åker la inte som jag ska åka men jag kommer ner iaf! Dock gjorde jag en liten grövre vurpa haha .. Skulle vända mig om i farten så blev det att jag snurrade runt och volta lite halvt xD
Eftersom att backen vart så isig så gjorde det lite små ont när man landade där! Men det är skit samma orkade inte bry mig ;)

Men ah sen blev det kramdag i skolan! En grym temadag som vi i elevrådet hade fixat ihop! Fixat massa rosor och smält choklad och frukt! Jätte mysigt blev det !

Och min helg, finns bara ett ord - underbar
Tänker inte förklara den närmare ! :3

Fått både min balklänning och min studentmössa nu!!!
Klänningen får ni inte se för det blir en överraskning ! Men kan säga såhär att jag slapp iaf att betala 3,4k som jag skulle gjort för den jag ville ja från början !
Men nu hittade jag en billigare som jag älskar !!

Bild på mössan kommer !

Ni får ha en underbar söndag för det ska jag ha! Och längtar grovt till imorgon för engångsskull ! Haha antagligen för att det inte är skola imorgon!

Ha det bra !

- Anna Severin

Av Anna Severin - 3 februari 2014 19:44

Helt sjukt! 

Hade inga problem med att gå upp imorses! Galet ändå! 

Har alltid svårt att komma upp på måndagar men idag,idag gick det bra! 



Imorgon blire fullt fart mot ulricehamn med skolan! 

Så kul! Ska åka lite snowboard tänkte jag så får la se om jag kommer hem med ett brutet ben eller skadat knä! haha! 

Nädå, har klarat mig två gånger inann så ska nog klara mig nu också! 


Hoppas också att lilla linnea är friiiisk! Vill inte åka ensaaam :( 

Men jag kommer att lägga in så många bilder jag hinner ta i backen! 

Men nu! 

Nu blir det lite små plugg så slipper jag göra det på helgerna vilket jag ofta gör :3 hehe.. 


Ha en bra måndag kväll! 


 

appropå inget! JAG VILL HA SOMMAR! 


 

Av Anna Severin - 2 februari 2014 18:22

Åh asso världens bästa film är ju Frozen! 

Super söt och hur mysig som helst!

Olof är ju bäst och sven också såklart, är totalt dö kär i Olof! 


Låten "do you want to build a snowman" som är med i filmen går jag och sjunger på hela dagarna nu för den är så fin! 


Lägger in en av trailerna till filmen, olof och sven, super söta! hihi är hur barnslig som helst men det skiter jag i ! För jag älskart!   



 

Av Anna Severin - 2 februari 2014 11:53

 


Ny header!

Ny start!

Helt och hållet!

Börjar om!


Let it go!


 

Ovido - Quiz & Flashcards