AnnaSeverin

Direktlänk till inlägg 3 juli 2014

Hoppsan

Av Anna Severin - 3 juli 2014 15:35

Dag 11

Vad oroar mig mest? 

Inte är det framtiden iaf för just nu är den rätt chill. 

Men det jg nog oroar mig rätt mycket är att förlora många i min närhet.. Jag älskar mina nära och vill verkligen inte alls förlora dom! 

 

Puss på dom!   

 

 

Dag 12

En bild på ett ställe jag varit på hm.. 

Får bli denna, mitt älskade Gotland!  

 

Dag 13 

En bild på mig för ett år sedan, hm ska jag försöka hitta en sådan då.. usch vill man ens titta tillbaka i tiden, så fort jag visat någon bild för eric när jag vart yngre så bara skrattar han åt mig haha... inte konstigt dock men ändå! :3 

 

Denna bilden är för lite mer än ett årsedan tänkte tar en då jag verkligen har förändrats! 

Min hårfärg är numera brun inte blond 

Jag har ikke tandställning längre 

 

 

 


dag 11 – någonting jag oroar mig för.

dag 12 – en bild på ett ställe jag vart på.

dag 13 – en bild på mig själv för ett år sen.

dag 14 – någonting jag ångrar.

dag 15 – min favorit årstid och varför.

dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

dag 17 – mina matvanor som jag har.

dag 18 – min favoritbok och varför.

dag 19 – min favorit film och varför.

dag 20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.

dag 21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

dag 22 – någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

dag 23 – min favorit tv-serie och varför.

dag 24 – min favorithögtid.

dag 25 – ett fint minne jag har.

Dag 26 – ett jobbigt minne jag har.

Dag 27 – en bild på mig när jag var liten.

28 – min musiksmak och varför.

29 - mina favoritbloggar och varför.

30 – mina framtidsplaner.

31 – det absolut bästa respektive sämsta med mig.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Severin - 16 november 2014 22:41


shoho Söndag kväll nu då , ingen bra dag idag , eller ja morgondagen kommer bli jobbigare och längre , har en operation som väntar mig imorgonbitti , fett rädd kommer typ dö men det går nog bra. För er som inte vet så ska Jag operera bort en knöl i...

Av Anna Severin - 2 november 2014 19:21

nämen! Tjenare! Vad händer? Har inte hänt så himla mycket sen jag skrev sist dock! Sitter nu och spelar bingo vinner dock inget! Än så länge iallafall! Som ni ser så spelar Max bingo med mig också men han tycker inte det är så himla kul ! Haha! ...

Av Anna Severin - 19 oktober 2014 21:27

Fett galet att jag knappt alls skrivit något på typ 100000 år känns det som!  Och nu vart det la dax dåra!  Har hänt enheeeldel, nytt jobb, fått ny vän, ny hund , ny klänning , ny TATUERING! WAH!  Så mycket !  Kommer visa mycket i bilder nu i...

Av Anna Severin - 28 augusti 2014 21:17

Halli hallå godingar ! Har haft en rätt skön vecka , jobbat som attan , och stressat sönder mig nästan haha nä men har vart fett kul ändå! Åh har gått och blivit kär också! I en klocka ! Haha!! Köpte mig en Daniel Wellington i måndags! Super nöjd...

Av Anna Severin - 23 augusti 2014 23:31

ask me a quuuestionnn pleeeeees   har fett tråkigt så ställ massor med frågor till mig!    http://ask.fm/AnnaSeverinn         ...

Ovido - Quiz & Flashcards