AnnaSeverin

Alla inlägg under maj 2014

Av Anna Severin - 31 maj 2014 20:50

Hallihallå

Jag har gått och skaffat ask nu allihopa! Tänkte fördriva mitt liv lite med era frågor ! Så sätt igång och frååååga!
Svarar på nästan allt vill jag lova! :)

Ingen fråga är för dum!

http://ask.fm/AnnaSeverinn


Skulle föresten lägga upp bilder från helgen men ja helgen blev inte som planerat , Eric blev sjuk så vi blev hemma, eller ja , jag åkte iväg till William en stund igår kväll bara för att fira han lite :)

Ha en Awesome kväll!

- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 29 maj 2014 22:11

Hejochhå!

Igår vart det studentmiddagen dåra! Så kul verkligen!! 

Åkte först hem till Ronja, med Elli och Greta för att fixa oss lite, åh så grymt fina blev alla!   

Sen drog vi in till stan, kom in på regementet och fick världens godaste mat verkligen! Kyckling file med as god potatis! 

Helt perfekt! Fick även en liten förrätt med räkor och sedan en efterrätt som var glass och rårörda blåbär :) 

Mellan maträtterna höll folk tal och åh underbara människor! Blir ju tårögd! Kalle, våran allas kalle! Haha! Höll ett grymt tal för att vi har en liten tävlig på skolan där treona tävla om fördelar på studenten, bland annat när vi springer ut och lite fördelar vid frukosten! :) 


Våran älskade lärare Lisa höll också ett tal, och jag blev tårögd för hon sa att vi vart den ända klassen som köpt henne en tårta, vilket jag tyckte vart lite sorligt för världens bästa lisa förtjänar det!! 


Åh det är så sjukt tråkigt att försvinna från skolan egentligen, kommer sakna alla så oerhört mycket! 

Lärare , elever, åååh så ledsamt :( 


Men men lite glad är man då för JAG TAR STUDENTEN! haha!! 


Nu är det bara balen och studenten kvar, liksom shit balen är på tisdag ochjag har verklige drömt om den här dagen i hela mitt liv, väntat på den! Och nu är den hääär!! 

Kommer dock inte ha världes mest penga spenderade klänning , men har ändå en enkel och fin klänning som jag tycker om! Som jag dessutom la ut 349kr på BARA! Fett lycklig :3 


 

Denna vackra bild kommer från ronja.blogg.se och är hennes goa mamma som tagit bilden på oss fyra! 

Cheka gärna Ronjas blogg, den innehåller underbart fina bilder som Ronja tagit!! 

ronja.blogg.se

 

Bästa Greta fixade håret åt mig! Tack blev fantastiskt !           




Här är endel bilder från igår! Hade fler bilder, tillexempel på Ronja och Elli men vågade inte lägga upp dom , för ingen visste att jag tog kort på någon av dom så ni ser för söta ut hihi   


Oerhört skönt med långhelg nu också! kommer ha det lite chill med goa vänner i helgen , ännu bättre! 

Kommer komma bilder i slutet av veckan också från veckans händelser! :3 



Ha en bra kväll allihop ! :3 






 

Av Anna Severin - 27 maj 2014 22:03

åh nu är det snart här! 


Studentmiddag, bal och tillsist STUDENTEN !! 


Efter så många år i skolan så är det äntligen klart! 

Woohoo! Och jobb har jag också efter skolan så nu firar jag inte längre min arbetslöshet! Awesome! :3 

Längtar verkligen så sjukt mycket till balen nu verkligen! Kommer bli så kul! 


Har inte så mycket att skriva , kommer säkert komma upp lite bilder senare i veckan på studentmiddagen som är imorgon! Så taggad! :D 


Ha en bra kväll! 

kramar ! 


 

en söt liten bild på kissen och mig för några veckor sedan, vi satt och solade lite :3 



   



 

Av Anna Severin - 13 maj 2014 21:52

åh herregud! 


är helt och hållet fast i weavesilk! 

http://weavesilk.com/


Helt underbart att bara sitta och göra olika bilder i olika mönster och färger! 

Tänker inte säga mer tänker bara lägga upp bilder på det så får ni se med egna ögon! 


                 

Av Anna Severin - 13 maj 2014 10:26

Förra veckan så åkte jag på en utbildning, en utbildning för ett fotografsjobb. Så torsdag och fredag var jag i Göteborg. Jag klarade faktiskt att till och med köra bil dit, helt otroligt haha! Körde först fel men sen hittade jag ! Ingen svår väg egetnligen! :) 

Men på fredag morgon får jag ett helt otroligt samtal ! Min fotochef ringer mig och frågar hur jag känner om jobbet och hur jag tycker att det går. Jag säger att jag älskar det redan nu och jag vill väldigt gärna lära mig det ordentligt! 

Och då säger hon att jag får jobbet, helt otroligt ! Jag fick mitt drömjobb!!!! 


Jag är numera en Skolfotograf! :D 

AWESOME! :D 


Så min tid efter skolan är nu räddad! Är inte längre arbetslös woho!!! 


 


Ni får en gammal bild på mig också som blond! Jag är ju inte blond längre ! Jag är numera brunett också, inte sagt det men har ni kollat mina bilder och har ett litet minne så hade ni sett att jag har färgat håret ;) 


Have a good day nu ska jag kirra färdigt skolan för SNART TAR JAG STUDENTEN!! 



 

Ovido - Quiz & Flashcards