AnnaSeverin

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna Severin - 31 augusti 2012 20:46

Hejsan 

Är nu på väldigt bra humör, och det är la bra det så slipper tobbe mitt griniga humör som jag har haft i veckan ;)

Ska nu titta på The Avangers och mysa lite, sen vet jag inte vad som händer. Jag lär ju somna under filmen, är rätt trött efter en jobbig skolvecka. Men men det får vi väl se! :)

Men nu får ni ha det gött så ska jag sätta mig i sängen bredvid min kära lilla nörd som sitter vid sin nya data ;) 

Kramis 


blev en liten söt bild på mig när jag vart liten. :)


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 30 augusti 2012 20:59

Hejsan! 

Idag vill jag bara skriva en kort liten text som handlar mycket om vad jag sitter och funderar om på kvällar/nätter. 


Det är nästan alltid olika som jag sitter och funderar över på kvällar och nätter, men igår kväll sat jag och funderade på döden. 

Jag är lite rädd för döden tror jag eller ja, jag är det ganska mycket faktiskt. Att behöva möta döden känns läskigt, jag har mött döden på andra sätt, som t.ex min farmor är död, dock vart jag inte så gammal men ändå, och i början av året så tog en vän livet av sig och det kändes ju kan man säga. speicellt när jag inte ens hann säga hejdå, klart det hann väl ingen av hennes vänner, men menar att jag hade inte sett henne på kankse ett två år, och jag kände mig värdelös, kändes som att jag inte hade tagit vara på tiden. Det är nog mest det jag är rädd för, att jag inte ska hinna ta vara på tiden, att jag bara ska sabba det och att tiden bara flyger iväg. Det är nog det som känns mest jobbigt och kankse också vad som händer efter döden, det kankse är som min pojkvän Tobias säger att man blir något nytt efter döden, att man åter föds. 

Jag börjar faktiskt tro på det mer och mer, annars har jag väl alltid trott att det bara tar slut, att allt blir svart och sen finns det inget mer liksom, som att sova fast mycket längre. 

Är också väldigt rädd för cancer, kanske för att jag stött på det väldigt mycket i mitt liv, min farmor dog av det, min älskade granne har det nu, och ja det går i släkten. Jag är rädd för att få det, och jag vill inte.

Jag känner att det är det hemskaste sättet att dö på, att veta att innom en snart framtid kommer jag dö, att det inte är naturligt, att det är pga att jag är sjuk isf. Det känns väldigt läskigt! 

Ja det är vad jag fruktar mest tror jag. Och vad jag funderar mycket på. 

Nu vet ni det. 


 

I want to fly far far away, to see the world from above.

See death from a new angle, and know that there still is light behind all the dark.


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 29 augusti 2012 19:14

Hejsan 

Nu är jag faktiskt på bättre humör och ja det hjälpte min lärare mig lite med och mina söta små vänner! 

Har gjort en liten rolig bild på min katt och annie, haha men vet dock inte ifall jag få lägga upp den, haha ;) 

Ska nog gå och duscha snart sen ta och lägga mig och plugga lite, eller så sätter jag mig och spelar ett game lol

Nja jag gör nog det nu med en gång ist ;) haha! 

Blev ett litet kort inlägg här nu då så ah :P nöj er! 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 29 augusti 2012 12:57

hejsan

Allt är inte som det ska nu, verkligen inte, jag har ont i armen från igår, ganska mycket lagom ont, kan inte lyfta eller vrida den fullt ut. Jag saknar min Tobbe massor, verkligen MASSOR!! Skulle bara behöva krama honom nu :( 

Jag håller nog kankse på och bli sjuk och ja det är ju inte heller som det ska, för jag vill vara frisk och jag ska vara det! :( 

Jag vill bara försvinna det är ju inte heller som det ska då... 

Ja oj.. skulle kunna hålla på hela dagen, men jag vill inte bara klaga och klaga så jag slutar med det, och bara säger att när jag mår kasst eller också när jag är glad men den hjälper när jag mår kasst, jag lyssnar på låten Kemi med Medina 

Jag blir glad, jag mår bra, och kan bara tänka på bra saker när jag lyssnar på den. Älskar den! 


Känner att jag ska sluta skriva nu för min lärare börjar titta lite extra på mig ;) 

ha det fint


 


- AnnaSeverin <3 



Av Anna Severin - 28 augusti 2012 21:27

Heeeeej

Jag är båder typ glad och vad ska man säga, ledsen? haha asso jag har haft en rätt bra dag i skolan ändå, trodde den skulle bli ganska kass eftersom att vi skulle vara ute i tre timmar på morgonen, och jag baa kände verkligen inte för att vara ute när det ser ut som att det ska börja regna, när det är kallt och kasst väder. Men ja det visade sig att det vart riktigt kul, jag tog många fina kort, och jag fick låna välrdens bästa objektiv, ett vidvinkel fisheye objektiv, så himla roligt att använda! måste seriöst köpa mig ett sånt! 

Sen så när vi vart påväg ner till en sjö , så gick vi i en liten gräs backe och ja... dum som jag är så trampar jag på en RUND pinne som också är blöt, och ja.. gissa vad som händer?.............................   jag trillar.......

satt massa dagisbarn en bit bort som pratade massa men precis när jag trillar blir ALLT verkligen tyst, känns som att tiden stannar, jag ligger på marken en stund och funderar på om jag ska skratta eller gråta bestämmer mig sedan för att skratta! och ja då börjar halva dagisgruppen att skratta, mina vänner och jag kunde inte sluta skratta på typ tio min... annie kunde inte gå! hahah seriöst... verkligen allt blev tyst sen bah brister allt! 

Men jaja, sen drog vi tillbaka till skolan och vart där till fyra då vi sluta typ sen drog vi inte till stan och åt lite jag och annie, sen skulle jag då åka med tåget vid fem, men det vart försenat... som vanligt typ, nä men känns så

Kom hem, åt en muffins och nu sitter jag i sängen och ska snart lägga mig och lyssna på en tant som läser upp min naturkunskapsbok för mig! haha värsta awesome! :D 

Imorgon blir det foto hela dagen också, och japp, jag kan ju bara säga att jag älskar det!!!! 

Ni ska få en blid på min söta kisse nu också som jag tog för en stund sedan! 

Men jag säger Godnatt nu och skriver imorgon! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 28 augusti 2012 13:50

  


- AnnaSeverin



Av Anna Severin - 24 augusti 2012 23:00

sho 

nu ligger jag i sängen med min Tobbe och myser, helt galet bra. Kommer jag göra typ hela helgen hihi (a) 

Så det vart mitt korta bajs inlägg :D 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 21 augusti 2012 18:00

Halloj alla däär 


Nu är jag yber lycklig, sitter vid min nya dator som jag dock inte gillar så jätte mycket än så länge, hade ju hällre velat ha typ en macbook, men alla säger att den thinkpaden jag har fått är bättre än en macbook så ja jag får väl se, men ah  den är rätt sofft ändå, fast jätte jobbig att skriva på, så kanske bli endel stavfel som jag kanske bara inte orkar ändra som typ olika bostäver i olika ordningar men ja det får ni stå ut med ett tag tills jag verligen lär mig att skriva på den :P haha! men jag är iaf sjukt lycklig för att jag har äntligen photoshop full varationen så jag slipper ladda ner en ny var 30:e dag ;) hahah! 

Har dom flesta adobe programen nu gratis och ja jag är iaf suuuuuuper glad!!! :D 

Första lektions dagen i skolan idag dåra, och ja det gick bra, gick igenom lite grunder med kameran bara och lite sånt, sen så vid tre tiden typ säger min lärare att hon har pratar tillräckligt och hon ville läsa vad vi hade skrivit i våra sånna där böcker, så vi fick gå en timme tidigare :P rätt soft men jag fick ju ändå sitta och vänta till kl halv fem för att pappa skulle komma och hämta mig! Segt men ja jag fick mig en liten pratstund med min Tobbe och så köpte jag mig en ny bh också, så det gick rätt bra ändå och vänta, brukar alltid vara så himla jobbigt att vänta på pappa för det finns inget att göra i Borås längre , har varit där allt för mycket nu, så jag kan hela knallen utan till nu typ :P 

Men nu ska jag allt ta och äta! Göööött! 

ha det fint! 


- AnnaSeverin <3 

Ovido - Quiz & Flashcards