AnnaSeverin

Alla inlägg under juli 2013

Av Anna Severin - 29 juli 2013 18:51

Jo men tjenna! Nu har jag äntligen mitt efterlängtade körkort! 
Inte just själva körkortet men jag har papper på att jag har tagit körkort! 
Så nuuuuu kan jag äntligen åka någonstans utan att vara beroende utav mamma och pappa! 


Och nu ska man bara söka jobb! 

haha! ska försöka fixa så att man har jobb efter skoltid när skolan har börjat! 

Känns väldigt väldigt bra att ha, fixa lite pengar ;) 


Är väldigt dålig på att skriva på bloggen numera men ja, så får det vara , skyller på att det rä sommarlov så jag glömmer bort den , och nu kommer jag säkert inte vara hemma så mycket eftersom att jag har körkort så drar jag väl runt lite! :D 


Kram på er! 



 

Av Anna Severin - 14 juli 2013 23:22

 


Har saknat min kisse denna helgen! 
Dont know why :O 

Men ja det har jag gjort och nu är han inte ens inne på kvällen så kan inte ligga och gosa med han inatt :'( 
Hoppas han hoppas upp på fönstret och vill komma in innna jag går och lägger mig så han kan komma in och få lite mat! 

Imorgon ska jag dra till Göteborg med min mamma! 

Vi ska gå till palmhuset och ta lite kort och titta lite och sånt! Det verkar skit fint! Och nu hoppas jag bara att det är fint väder imorgon! Jajamen det hoppas jag allt på!! 


Kram på er nu ska jag lägga mig och kolla på Dumma mej 2 IGEN! hihi! 


 

Av Anna Severin - 4 juli 2013 23:21

Hejsan! 

Igår den 3 Juli fast för ett år sedan, ja då blev jag tillsammans med välrdens bästa människa. 

Tobias - jag träffade honom på ett läger för snart två år sedan egentligen, det vart på ett vinter läger, jag såg han där, pratade aldrig med honom men satt ändå som värsta stalkern och kollade på honom hela tiden bara för att jag tyckte han såg så himla bra ut! 

Sen någon gång i april/maj la han till mig på facebook och efter ett tag skrev jag till han och sen blev det mer skrivandes och vi skrev nästan varje dag tillslut, och vi smsade och tillslut ville jag träffa honom och den 1 juni 2012 sågs vi första gången. Väldigt kort men redan då kände jag att jag kunde prata med den killen, jag kunde vara mig själv, inte som med alla andra människor att jag blir tyst och vågar inte säga något, utan jag babblade på, han babblade på, och sen vart jag tvungen att gå :( Men sen träfffades vi igen, den 11 juni tror jag det vart och sen några fler gånger och sen åkte jag på läger igen, och dagen innan jag åkte tror jag det vart så hade jag varit hos Tobbe, och då luktade min tröja väldigt mycket honom. Så hela veckan på lägret sov jag med den tröjan bara för att den luktade Tobbe hihi lite barnsligt men jag hade blivit kär.. hihi (a) 
Sen efter lägret träffades vi igen och sen vart vi väl tillsammans. Och jag ångrar inte en sekund att jag började prata med honom. Och nu har vi varit tillsammans i 1 år 

Jag kan inte fatta det.. Ett år det låter sjukt långt, och ja det är väl det också men det har gått så himla fort, jag har knappt tänkt på att det är ett år redan, väldigt sjukt! 

Men åååh vad jag älskar tobias, jag kan verkligen vara mig själv med honom, vi är inte som alla andra, dom felsta förhållanden går ut på att pussas och kramas och hålla på så fort man är med någon och hela tiden när man är själv, men inte jag och tobias, visst vi pussas när vi är med andra men vi sitter inte och strular hela tiden som en del gör, utan vi pratar med folk och med varann och skrattar tillsammans. 

Och väldigt många gånger när vi är hemma hos honom så sitter vi vid varsin dator och spela tillsammans, väldigt kul tycker jag! Älskart! 



Tobias hittade denna bilden och visade den mig för några dagar sedan, väldigt gullig och väldigt sann! hihi! 

 


Jag älskar dig min sötnos   


    

Ovido - Quiz & Flashcards