AnnaSeverin

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna Severin - 31 januari 2012 20:12

Hej :) 

Glass är gott!!! Ville bara att ni skulle veta det ;D haha jag har insett att jag verkligen älskar Ben and Jerry´s det är verkligen as gott! haha! 

Rätt knasig dag idag faktiskt, kände mig som ett dagisbarn hela dagen typ, haha Carro&Annie  you know why haha! ;D

Men sjukt kul ändå, jaja :) hehe har väl inte gjort så mycket mer än varit i skolan typ, sen när vi slutat så gick vi till Rece och där träffa jag några människor som jag inte sett på länge, Kalle du är ju knäpp, har sommar jacka men ändå inte fryser.. haha ;D Och Jenny ja... hahaha!!! Vad ska man säga, hahahahahaha kände mig lite knäpp där när han kom! x'D Btw kakorna du hade bakat vart jätte fina, men jag kände mig redan tillräckligt tjock därför tog jag ingen även fast jag hade velat ha ;D haha (y) 

Oooohhh... min mage.. nu ska jag nog sluta äta glass annars får jag ännu mer ont i magen... 

Asso har funderat på det här md videoinlägg... men jag hatar min röst så jag kommer ju bara låta cp, men får väl göra något sånt någon dag! ;D kanske gör det med Annie på lördag!! :D 


Nu ska jag gå och ställa in glassen i frysen så den inte smäler ;D 


 


- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 30 januari 2012 12:57

Dag 5 - Ett beroende som jag har.


Jag har endel beroende , men ett som jag nu försöka göra mig av med är att äta godis, jag har nog ett slags sockerberoende, och det är jättejobbigt, jag känner ett hemskt sötsug varje dag, och då tar jag mig godis, och det blir hemskt och jobbigt! Så det försöker jag göra mig av med nu.

Sen är jag otroigt beroende av min mobil, och datan, jag sitter ofta med mobilen i handen eller framför datan, facebook är ett väldigt beroende, det är som mitt andra hem, det är där jag tillbringar mest tid!

Vad har jag mer för beroende..

Asso jag tror det är mina största beoende som jag verkligen lägger märke till, annars tror jag inte att jag har några, det känns inte som det iaf.

Men asso ah, sockerberoende och mobil&data beroende är väl det jag har, och även facebook då, men dom är lite hemska , tycker jag allt..

Jo juste.. är också rätt så beroende av musik.. det är väl alla, jag klarar mig verkligen absolut inte utan musik!

Det funkar inte, då mår jag kasst, liksom även om jag sover så lyssnar jag på musik. Lyssnar nästan alltid på musik, lyssnar på musik jsut nu till och med! :)

Ska försöka att bli av med dom, förutom mitt musik beroende då, det kommer jag aldrig kunna bli av med! ALDRIG! hihi! :)


- AnnaSeverin<3


Av Anna Severin - 30 januari 2012 12:26

Hejsan!

Sitter på lektionen och gör inget alls, ja det är väl så mina lektioner ser ut ofta haha ;D

Men ja, har gjort en liten gröt burk som jag pratade om för ett tag sedan, haha den är rosa ;D lägger bilden när jag kommer hem, för jag lyckades inte ladda över den i skolans data från min mobil, men jaja haha ;D

Ska gå tidigare från lektionen sen så jag kan hinna med tre tåget ner till Herrljunga bara för att jag ska åka och DANSA idag!! Yber lycklig för det! verkligen det ska bli as kul, har varit sjuk dom två första gångerna nu men äntligen är jag såpass frisk så jag kan åka och dansa! wiiiie! :D

Sen när jag kommer hem ska jag allt ta och försöka träna lite, har sagt att jag ska göra det i flera dager men det blir adlrig av men nu ska jag allt få tummen ur arslet och träna!

Ojoj nu får jag nog lyssna lite nu, för klassen ska göra någon redovisning och jag är inte en av dom! Kan inte prata inför hela klassen så jag gör det i liten grupp sen ist ;DD haha!

Men vi hörs när jag kommer hem, eller så bloggar jag påväg till herrljunga! :)

Kramar! :)


 


- AnnaSeverin<3

Av Anna Severin - 29 januari 2012 13:27

Sho!

Sitter nu i mitt rum och lyssnar lite på musik och fixar ihop lite bilder. Är sjukt ledsen över att min älskade kamera är sönder! Ska lämna in den på lagning snart hoppas jag allt, för utan den lever jag inte! Kameran är mitt liv!

Har iaf insett att jag inte har skrivit så mycket på några dagar nu, men jaja ni får stå ut med det, men jag ska skärpa mig lite! 

Ska även städa lite nu, om jag orkar det ;D mamma kommer döda mig ifall jag inte gör det, hihi (aa) 

Ska hämta systersonen om någon timma, och sedan köra han till sjukan för han har haft 40graders feber i några dagar nu så börjar fundera på om det är något allvarligt, men ja får se vad dom hitta på min pluttis! 

Klippte mig igår! Det har jag nog inte sagt! Men det gjorde jag! 

Ser lite fucked up ut x'D Finns blild på Facebook och på instagram, men kan ta och lägga ut en här också, både när frisören hade stylat det och sen när jag hade plattat det, lite snyggare när jag plattade det, såg bara cp ut annars gör det nu med tycker jag men haha! 

Köpte även världens finaste och gosiaste tröja på gina, as go, en stickad blåvit tröja. Jättemysig är den :) 

Ska städa lite nu så vi hörs! :) 

Kram! 


 

Så såg det ut när frisören hade fixat det   

och såhär såg det ut när jag hade plattat det :) 


- AnnaSeverin<3

Av Anna Severin - 27 januari 2012 19:20

Hejsan

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit en smörgås med kebab och kebabsås på, otroligt gott som vanligt asso!

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll egentligen, ska nog bara vara hemma, se en film eller nåt, vet inte vad jag hittar på, kankse går och spelar lite ps2. Ska äta lite chip som jag köpte igår, det är det ända jag kommer äta i helgen, jag har faktiskit hållt mig ifrån godis ätandet rätt mycket nu det senaste, har ärligt talat inte ätit så mycket godis som jag gjorde förut. 

Dagen idag har varit helt otroligt sjukt onödig!!! 

Åkte till skolan för att ha media i nästan fem timmar och sedan ha en lektion med underbara Louice, men neeejdå! 

Då har man en dag som bara handlar om förintelsens minnesdag, vilket är helt okej, men menlingslöst att ha den i skolan! Såg på världens tråkigaste film, som jag inte fattade ett skit av, den hette "God afton herr Wallenberg" ja den rekomenderar jag inte att se, den är KASS! med stora boksätver, helt sjukt otrligt dryg, seeen inte nog med att man vart tvungen att sitta där i två timmar utan vi vart tvugna på att svara på frågor om filmen, och det är ju väldigt lätt när filmen vart så otroligt tråkig så man inte ens förstog den, sen så skulel vi göra en gruppuppgift som hette

"Kan detta hända igen?" och den vart inte så svår men det vart ju bara drygt och jobbigt att sitta där i skolan hela dagen och bara ha allmänt tråkigt och verkligen inte orkar bry sig! 

Jaja, äntligen hemma iaf, och är glad att det är helg nu, ska nog ta och försöka lära mig hur twitter fungerar nu ;D 

HAHA fattar inget men jaja! haha kramisar! 


 


- AnnaSeverin<3

Av Anna Severin - 25 januari 2012 09:15

Hejsan! Nu sitter jag på tåget, lite trött men rätt pigg ändå för jag har haft mig lite sovmorgon, inte lång blev den inte! Typ 20min extra men det är nästan det ända som behövs för att jag ska bli pigg! :) Jag börjar 10:50 och bara för att dom har ändrat tågtidtabellen så går det inget tåg kvart över 9 längre utan det går 10i 9 istället och då kommer jag tidigare till skolan och då får jag sitter och vänta ännu längre på att lektionen ska börja :p Vilket är lite jobbigt , dessutom för att Carro och Annie kommer senare än mig så där får jag sitta själv xDMen men sånt är livet ;DNu ska jag nog sova den sista lilla biten till skolan! Kram! - AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 24 januari 2012 21:38

Hejsan!

Sitter i soffan (som vanligt) haha börjar fundera på om jag ens behöver skriva vart jag sitter för jag sitter typ alltid i soffan xD haha! 

Men iaf, jag fick panik ont i magen förut! ingen aning om varför, först kände jag mig jäte hängig orkade knappt ens andas, och sen bara helt plötsligt fick jag skit ont i magen! Fick verkligen panik, så fort jag rörde mig så gjorde det ont! Men när jag satt still så hade jag inte ont, och nu har jag suttit stilla i snart en timme för att jag inte vågar ifall jag skulle få så ont igen, men antar att jag måste röra på mig snart då, för att kunna gå och lägga mig, så får se om jag får lika ont då eller inte.. är rädd för att få så ont igen, fick verkligen panik.. 

Imorgon tror jag det är någon föreläsnings dag i skolan, men ingen i klassen vet, så jag har ett problem! 

Vet inte när jag ska börja så vet inte vilket tåg jag ska ta imorgon till skolan, tar jag det tidiga kommer jag dit halv 9, tar jag det sena kommer jag dit halv 10, men börjar vi som vanligt så börjar vi 10:50 men eftersom att det är föreläsningsdag så tror jag att vi kanske börjar 9 och då måste jag ta det tidiga, och det är ett mega problem!!!!

Men jaja! får väl se hur det går med det däringa!

nu ska jag nog ta och sova, och försöka få bort det onda i magen! 

Ni får en bild också på hur jag såg ut 2010 bara för att min moster ville se! haha ;D 

Kram! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 23 januari 2012 18:46

Hejsan! 

Hemma idag dåra, hade jätte ont i halsen när jag vaknade, och har haft det hela dagen, men imorgon tvingar jag mig själv till skolan, för jag kan inte vara borta från skolan hur mycket som helst, så det blir att klara av skolan, knarka halstablett och honungsmjölk! 

Sitter i soffan och lyssnar på musik och kollar lite på tv, lyssnar på en underbar låt som heter Till dom ensamma med Mauro Scocco , väldigt bra tycker jag! 

Ikväll ska jag nog bara sitta vid tvn , och sen gå och lägga mig tidigt så jag orkar med skolan imorgon! 

Håller även nu på att fixa en ny header till min blogg, så får se hur den blir, har ju även lovat moster att lägga upp någon bild på mig hur jag såg ut under 2010 bara för att hon är så himla nyfiken :) 

japp så det får ni se senare då när jag har fixat lite här! :)

kram! 


 


- AnnaSeverin <3 

Ovido - Quiz & Flashcards