AnnaSeverin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anna Severin - 31 augusti 2013 12:42

Timbuktu är en himla bra artist, och nu har han gjort en sån söt och sann låt. Låten finns med i hokus pokus - alfons åberg filmen. 

Det vart verkligen så när man var liten, alltid var man för liten, och när man växte så växte också alla andra och dom hitta på nya grejer och då vart man förliten för de istället, men som sagt, hur bra låt som helst! Lyssna på den! 


Inte stor nog - Timbuktu 


 

Av Anna Severin - 26 augusti 2013 11:38

Helt underbart

När alla andra slutar sina sommarjobb ja då börjar jag mitt! 

Skulle haft detta jobbet under hela sommaren men nä det blev fördröjt så det blev nu istället, äntligen! 

För er som inte vet, jag jobbar som fotograf och har mitt egna lilla UF företag! 

Där av Severins foto och media på min header ! :) 

Har gjort en del andra små jobb under sommaren, fotat lite bal,fotat lite dokumentation! Riktigt kul! 

Älskar detta, så länge det går runt, för den delen under sommaren då inget hände, då jag inte hade något jobb ja då vart det riktigt trökigt, då ville jag absolut inte fortsätta men nu känns det ritkigt bra! 

Kommer förhoppningsvis få åka till danmark om ett tag om det blir som han har lovat! :D 

Men det är framtiden som jag får vänta på, ett tag till! 


Sitter nu i skolan och väntar på att jag ska börja! Har haft sovmorgon idag, illa gött, börjar skolan med ledigt dagen efter jag börjat och sen idag inställd lektion på morgonen! :D 

Underbar ny lärare! haha :) 


Vad händer annars då, nja inget börjar bli lite små hungrig nu så jag ska väl ta och gå ner och äta innan matsalen stänger! :) göttans! :) 


Ha det bra !  :) 


 

Av Anna Severin - 23 augusti 2013 11:03

woho!!

har äntligen fått tillbaka min kära kära dator! 

Skoldatorn då förstås , men jag älskar den så grovt mer än min egna dator! 


Känner mig extra lycklig för jag dessutom är ledig idag!

Fick en ny lärare och mentor igår och han sa att vi är lediga idag och måndag förmiddag! 


Kort lyckligt inlägg! 

haha!


Ha det bra!



 

Av Anna Severin - 22 augusti 2013 00:00

Ja nu ska jag inte skriva att det vart länge sedan jag skrev utan att det vart länge sedan jag träffa min kusin!
Min kusin Nanna !
Vi träffas verkligen inte alls så ofta , blir typ Max en gång om året men det senaste har det bara blivit mindre och mindre så nu! Nu drog jag till henne dagen innan vi börjar skolan , illa gööttt!
Dock känns det lite trök att börja skolan men behöver något att göra på dagarna!

Har sett tobbes schema nu också och är så arg på han.. Han har ledigt fredagar...
Varför ledigt ens? Helt onödigt..
Pissar på han... Haha nä men väldigt deprimerad av det :(

Ja men nu är det väl snart dax att sova!
Nattinuffsan !


Av Anna Severin - 11 augusti 2013 20:58

Ja men usch vad dålig jag är på det här! 


skriver typ aldrig längre, måste ändra på det! 


Jo men iaf, jag har gjort en massa nu sedan jag fick körkort, jag och tobias vi åkte till Falköping samma dag som jag fick körkort och åkte på nasco yankees! För er som inte vet vad det är så är det gamla jänkare! 

Sjukt kul vart det! 


Sen förra helg vart jag och tobbe uppe hos min syster och små firade att jag fyllde 18! 

Jo det vart kul , alltid lika mysigt att träffa henne   


Sen nu i veckan ska vi dra till Varberg jag tobbe och några kompisar! Grymt! 

hoppas bara vädret blir lite bättre!! 

Men det blire! :D tror jag ;) 



Nu sitter jag och spelar lol och väntar på umh.. inget xD och sova antar jag haha... det här med spelandet det är egnetligen nästan bara ett tidsfördriv. Har inget att göra på kvällarna så spelar för att jag inte ska gå och lägga mig förtidigt xD


Jo men ja , usch tråkigt inlägg kände jag.. helt onödigt ändå xD 

Men ha en jättebra kväll för det har inte jag! 

Så godnatt! :D 



 



 

Ovido - Quiz & Flashcards