AnnaSeverin

Alla inlägg under maj 2013

Av Anna Severin - 31 maj 2013 13:48

Känns ju väldigt fint att man missar skolavslutningen pga halsfluss men Ah jag klagar inte för vädret är undrbart och jag har nu sommarlov!

Gjorde mig nyss väldigt lätt och snabb mat som jag nu tänkte dela med mig av!

Kokade macaroner
Stekt lax - kryddad med vitlök och chilli
Sås - majonäs, chillisås,vitlökskrydda och mjölk
Även curry ketchup bredvid!

Värm den frusn laxen lite i micron, krydda den med ja vad du känner för , stik lite håll i den med en gaffel då tar den ipp kryddan bättre! Stek den sedan i tre fyra minuter på medel värme
Koka macaronerna
Blanda alla ingridienser till såsen i en lite behållare och sedan är den klar.

Där har du en god och snabb maträtt!

Kramar!

Av Anna Severin - 30 maj 2013 21:09

Wäääää....

Blir galen, hade halsfluss för drygt tre , fyra månader sedan och nu har jag det igen... Trodde det skulle bli bra idag, men idag kunde jag knappt svälja. Så åkte till vårdcentralen och fick reda på att jag har halsfluss... 


Ja, men som tur har jag fått penicillin och på lördag är jag smitt fri så jag kan jobba på söndag ändå! 

Helt underbart, ska fota balen på Sundler. Och ska även fota min söta,fina,bästa och underbara vän Hanna! Som också fixa jobbet åt mig! :D 


Sitter nu i soffan och kollar på tv,pluggar,lyssnar på Ken och kollar massor på datan hela tiden. Jadu mycket kan jag göra på samma gång ;) 


Körkortet närmar sig med storm steg vill jag lova! 

Är snart klar med det! :D 

Hoppas hoppas bara jag klarar det! Måste bara plugga lite lite mer! 


Så det är precis vad jag ska göra nu! 


Ha en trevlig kväll! 



 

Av Anna Severin - 29 maj 2013 23:50

yoyo whats happeeeeneeeng boys and gurls! 


haha nä jag vet inte, är väldigt trött just nu antar jag därför blir det som det blir i detta inlägget haha! 

Har väldigt tråkigt så underhåller mig genom att kolla på New girl säsong 2 galet bra serieee! 

Har också lite smått ont i halsen och i nacken hm, ja ingen aning om vad detta ääär! Hade feber igår kväll hm...

Kan ju inte vara sjuk två dagar innan sommarlovet känns väääääldigt konstigt!

Jaja! inge "skola" imorgon för mig, blir att vara hemma så man inte sjukra ner sig ännu mer och andra :P

Har brändboll så jag hoppas klassen över vinner hela skolan imorgon!! Det måste ni klara utan mig hallå? jag springer som en sengångare så det klarar ni xD 


Jo men som sagt galet trött, och ska nog strax sova, kolla på ett new girl avsnitt och sova till detl åter som en illa bra ide!


Nu tackar jag för mig och mitt konstiga godnatt inlägg! 


Puss och kram gummibanan - hm.. konstigt har alltid lärt mig stava banan med två n "bannan" haha enligt googel stavas det inte så :O 

min barndom är förstörd... 


godnatt iaf! 


 



Av Anna Severin - 27 maj 2013 22:48

 



jag vart bara tvungen att lägga upp denna bilden för att det är såhär det brukar vara men inte imorgon! :3 

ska iaf försöka att inte bli sådär   


 

Av Anna Severin - 27 maj 2013 22:39

Haha världens tråkigaste bloggrubrik när jag tänker efter! 

Men men! 

Ja vad händer iaf? Jo idag har jag varit ledig dåra så har bara chillat lite, hjälpte mamma i landet förut idag och sen åkte vi till stan då jag skulle köra på körskola, och nu har jag bokat halkkörningen! 

Äntligen! är livrädd för den eftersom att jag måste göra rätt och det är inte bara jag och pappa i bilden, utan nu ska man sitta helt själv i bilen och måste göra som dom säger! haha!  men jag älskar ju att köra på isen så jag hoppas att det blir minst lika kul att göra den halkan som att köra på isen! 


Seen den 11 juni ja då är det dags för mig att boka uppkörningen! wihi! Så den hoppas jag blir någon gång i mitten av juli! Allra senast i börjar av augusti ! 


Imorgon är jag också ledig mihi :3 och då ska jag ut och SOLA! det ska bli underbart väder imorgon har jag besämt! 

Ska plugga mer till körkortet uta i solen och sen rensa min skoldator då jag inte får ha kvar den över sommarlovet :'( 

Fast jag deppar ju inte för det för jag får sommarlov på fredag redan så! Lyckan bara skiner! 


Nu ska jag nog lägga mig och kolla på en film och se om jag somnar annars kollar jag väl på en till! 


 



Ha det bra! 


 

Av Anna Severin - 22 maj 2013 12:41

Nu är det bestämt!


Jag ska vara med på konstrundan i herrljunga! 

Så nu hoppas jag att ni alla tar er ut till Sämsjöborg den 7-8 September! 

Långt fram i tiden men japp bara att börja planera! 


Kommer hänga upp massor med förstoringar så att det blir så snygg som möjligt!

Fika finns också för den som är känner för det! 



 


 



Av Anna Severin - 21 maj 2013 20:39

Ja min systers katt är ny kastrerad så nu går hon med en söt litet krage runt halsen! 
ÅÅÅÅH hon är så söt! 

Hon äter blötismat och får mat i kragen så ska hon få bort det så backar hon och backar till hon når väggen och där tar det stopp så hon blir arg och skakar på huvudet! 

Världens sötsate katt! 



     


 



Av Anna Severin - 21 maj 2013 10:24

     


här kommer tre av mina bilder i min portfolio ! 

Riktigt nöjd med den är jag nu, fler blider kommer senare i veckan! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards