AnnaSeverin

Alla inlägg under september 2012

Av Anna Severin - 27 september 2012 13:53

hej!

Åh jag är en sån glad tjej idag! 

Sitter dock i skolan och japp det suger, men igår träffade jag min älskling en kort stund, fick mig en puss så nu klarar jag mig någon dag till haha ;) nä men träffade han och imorgon ska jag träffa han igen! 

Vi två och några till ska dra iväg till Vara och ha det naaajs! Fett kul, har inte träffat dom på ett bra tag nu och jag saknar dom! 

Sen ska jag sova hos honom och mysa hihi :) 

Har startat en fbb grupp med foton som jag tar, ni får gärna ta och kika in den och ännu mer gärna gilla den! 

http://www.facebook.com/pages/Anna-Severins-photograph/290032504436114 


 


Tog kort på min söta mamma igår till en skoluppgift, visst är hon allt söt! 

Skulle vara en arangerad poesi bild, och ja det arangerade blev väl att jag tvingade ut henne i regnet och tvingade henne att stå sådär haha :)

-AnnaSeverin <3 


Av Anna Severin - 21 september 2012 15:20

heeej!

Åh jag är så glad, min dag började så sjukt bra och ja dagen har bara varit helt bra! 

Dagen började med att jag kollade facebook och så världens bästa älskling som hade gjort ett inlägg i min logg. Började gråta när jag läste det, helt fantastisk är han! Jag kan bara säga er att jag älskar och saknar min älskling enormt mycket! 


Så efter att jag hade läst det kl 6:20 i morses så blev dagen bara bättre, det gjorde att jag vart glad hela hela dagen och ja är det fortfarande och kommer vara det hela helgen, för vem kan vara sur/ledsen när man ska träffa världens bästa Tobbe!   


Ska nu sätta mig och spela lol nu med Jerra så ha det fint! ;D 


Puss 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 20 september 2012 20:02

Ja men halloj! 
Sitter med datan i knät i sängen, halv ligger ner och ska spela lol! Fett najs! 

Dagen idag har varit helt okej, har fått en ny naturkunskapslärare också! Fett cool är hon! 

Sen ja, dagen har bara varit allmänt bra! 


Kan inte säga så mycket mer om dagen utan att den bara varit feting bra! :) 

Helgen kommer också bli as bra! Säger inte så mycket mer om helgen utan det får ni veta efteråt! ;) 


Ha det fint! 


 


- AnnaSeverin <3 


Av Anna Severin - 19 september 2012 12:57

Shosan 

sitter nu i skolan, skulle slutat för en timme sen men jag vart tvungen att stanna kvar så sitter i skolan nu :( 

Lite trög men jaja :) 

Är typ på kasst humör också men det få väl bli bättre sen men jaja... 


Ha det fint så ska jag fixa lite nu :) 


 


- AnnaSeverin 

Av Anna Severin - 18 september 2012 16:28

Hej alla!

Jag sitter nu i soffan och är på små kasst humör, min arm gör ont, och min hals gör ont, så ah det är lite smått hemskt.. haha!

Jag pallar inte skriva så mycket, kände bara att jag måste skriva ett inlägg vilket jag inte gör så ofta nu mera ;) haha!


ha det fint!


- AnnaSeverin<3

Av Anna Severin - 13 september 2012 18:31

Jo men tjena!


Sitter i soffan nu med en gipsad arm och chillar, haha i måndags trillade jag i en ner förs backe och fick åka till akuten. Dom såg inte att den vart bruten men heller inte att det fanns en spricka men dom gipsade för att det kunde vara en dåld spricka eller att ledbandet vart trasigt. Så nu får jag gå med gips i två veckor xd


Kan ju bara lova er alla att jag längtar sönder till imorgon då jag ska åka till götet med tobbe och några kompisar för att kolla på kapten röd! ÅÅÅH så sjukt lycklig som äntligen får se han live!   


Imorgon är ju också en chill dag i skolan, jag har bara engelska och ja det är rätt nice ändå :)

Mår också bättre än sist jag skrev, mår skit najs, allt eller ja nästan allt är perfekt :)


Har nog inget mer att säga, bloggar efter helgen sen :)


Pusss :)


 

Såhär söt är jag nu med min fina lilla arm :3


- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 3 september 2012 23:33

Hejsan
Just nu känns det ganska kasst och meningslöst med blogg, kanske för att jag inte har någon inspiration eller för att jag helt enkelt inte orkar med det bara. Känner att jag ska ta en paous från bloggen, för att just nu är en del saker upp och ner i livet


Kanske imorgon kanske om några dagar eller i slutet av månaden. Får se när jag bloggar nästa gång.


Måste dock bara säga att idag är det två månader sedan jag blev tsm med världens finaste människa.
Min Tobias (L)


Godnatt allihop hoppas ni sover bättre än mig inatt


- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 1 september 2012 17:26

Ja som rubriken lyder fattar ni nog också vad det ska handla om, ja om världen hur den ser ut idag.

Jag tycker det är hemskt rent ut sagt! 

När man ser små 8 åringar med iphones och ipads och allt vad det nu är, så blir man irriterad, när man ser att många får allt dom pekar på så blir man också irriterad. 

Hur tänker vissa föräldrar? Ge derar 8 åriga dotter/son en iphone 4s, kanske jailbreakad. 

Jag själv hade en nokia , en sån tegelsten när jag vart 10, jag fick bara använda den när skulle åka bort, vilket inte vart ofta. Det vart typ bara när jag åkte till farfar, till kompisar fick jag inte ha med den ens. 


Och också så får jag ofta höra hur föräldrar låter deras barn åka utomland helt själva, min klass kompis ska göra det nu, och ja helt klart mysigt för hon ska dit med sin kille! Skulle också vilja åka utomlands själv med min kille, men aldrig att jag skulle få det. Det är bara det att jag förstår inte hur dom kan få det, att föräldrarna inte bli oroliga liksom. Självklart så bryr dom sig säkert om sina barn just därför lyxar dom till det med en utomlands resa, men jag skulle aldrig tillåta mitt eget barn åka utomlands själv förens den är gammal nog! 


Men det jag nog stör mig mest på är när tonårs tjejer beter sig som små barnrumor! 

Då blir jag riktigt föbannad, vad är menningen med att skriva allt man gör och säger på fb? 

Varför ska man ens kaxa över sms eller på fb, bättre och ta det irl. 

När man bara säger saker och ting på sms eller fb visar det bara på hur omogen man är och hur man inte kan ta en konflikt öga mot öga, man behöver inte börja skrika eller kaxa mot varann bara för att man ska ta upp något öga mot öga, man kan fortfarande prata om det lugnt och sansat! 


Det är bara några av dom sakerna som jag tycker är galet i denna värld! 

Att ingen reagerar? Att ingen förstår och ser vad som händer, och gör något åt det? 

Ja men man kan väl inte ändra på en hel värld antar jag. Men men. 



- AnnaSeverin <3 


Ovido - Quiz & Flashcards