AnnaSeverin

Direktlänk till inlägg 7 juli 2014

Massa dagar !

Av Anna Severin - 7 juli 2014 17:18

Detta trodde skulle hjälpa mig att komma ihåg att blogga men jag glömmer alltid av det ändå! Men måste försöka bättra mig för ska ju snart börja jobba och då ska jag uppdatera er med sånt istället ;) 


dag 14 – någonting jag ångrar.

Jag har ingen aning om vad jag ångrar, som jag kan komma på nu förutom alla onödiga klädesköp haha.. dom kunde man ju ha låtit bli att gjort.. så hade man haft kvar mer pengar i slutet av månaden! ;) 



dag 15 – min favorit årstid och varför.

Den absoluta bästa årstiden är verkligen sommaren. Värmen , åh jag älskar värme! Och att få sitta här vi sjön och titta ut när solen går ner det är helt fucking amazeing. Just love it! Sen fyller jag ju år då också så det är ju bara ett plus ;)   



dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför. 

Jenna Dewan, henne skulle jag vilja byta liv med för en dag! You know why ? ;) Bara för att hon är tillsammans med Channing Tatum. Och han är ju en riktig godbit (a) 


dag 17 – mina matvanor som jag har.

Mina matvarnor vad är det för fråga? haha nä men jag äter väl när jag är hungrig, och nyttigt är det ju inte direkt men jaja! Det behöver det inte vara för min del heller! :3 



dag 18 – min favoritbok och varför.

Jag läser typ aldrig böcker men den absolut bästa boken jag någonsin har läst är 14 år till salu ! En helt otrolig sann berättelse. Älskar verkligen boken, älskar true stories liksom och den är så gripande att man inte kan sluta läsa! 


 



dag 19 – min favorit film och varför.

dag 20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.

dag 21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

dag 22 – någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

dag 23 – min favorit tv-serie och varför.

dag 24 – min favorithögtid.

dag 25 – ett fint minne jag har.

Dag 26 – ett jobbigt minne jag har.

Dag 27 – en bild på mig när jag var liten.

28 – min musiksmak och varför.

29 - mina favoritbloggar och varför.

30 – mina framtidsplaner.

31 – det absolut bästa respektive sämsta med mig.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Severin - 16 november 2014 22:41


shoho Söndag kväll nu då , ingen bra dag idag , eller ja morgondagen kommer bli jobbigare och längre , har en operation som väntar mig imorgonbitti , fett rädd kommer typ dö men det går nog bra. För er som inte vet så ska Jag operera bort en knöl i...

Av Anna Severin - 2 november 2014 19:21

nämen! Tjenare! Vad händer? Har inte hänt så himla mycket sen jag skrev sist dock! Sitter nu och spelar bingo vinner dock inget! Än så länge iallafall! Som ni ser så spelar Max bingo med mig också men han tycker inte det är så himla kul ! Haha! ...

Av Anna Severin - 19 oktober 2014 21:27

Fett galet att jag knappt alls skrivit något på typ 100000 år känns det som!  Och nu vart det la dax dåra!  Har hänt enheeeldel, nytt jobb, fått ny vän, ny hund , ny klänning , ny TATUERING! WAH!  Så mycket !  Kommer visa mycket i bilder nu i...

Av Anna Severin - 28 augusti 2014 21:17

Halli hallå godingar ! Har haft en rätt skön vecka , jobbat som attan , och stressat sönder mig nästan haha nä men har vart fett kul ändå! Åh har gått och blivit kär också! I en klocka ! Haha!! Köpte mig en Daniel Wellington i måndags! Super nöjd...

Av Anna Severin - 23 augusti 2014 23:31

ask me a quuuestionnn pleeeeees   har fett tråkigt så ställ massor med frågor till mig!    http://ask.fm/AnnaSeverinn         ...

Ovido - Quiz & Flashcards