AnnaSeverin

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

Hänt allt för mycket på kort tid

Av Anna Severin - 14 augusti 2014 20:42

Jo men jaja... 

Det har hänt allt för mycket på kort tid nu asso, det är ingen bra tid för mig..

Haft världens underbaraste sommar, den började perfekt men den slutade kanske inte lika bra. En summercrush antar jag! 

Som många av er vet så har jag varit tillsammans med en kille som heter Eric, och han är världens bästa människa innerst inne haha.. även om jag vill döda honom just nu och det vet han om ;) haha! Nä men tyvärr har det tagit slut emellan oss nu, men vi är fortfarande vänner och det är jag glad för. För han är en av dom första som jag ringer om det är nått. Han kan jag alltid prata. Han är en bra vän helt enkelt. Så nu är det såhär och det får det vara. 



Innan detta så förlorade jag ju min älskaed vovve, det är snart två månader sedan. Men det sitter kvar än, det är många dagar man kommer hem i hop om att man ska bli mött av en skrattande hund. Vissa dagar är jobbigare än andra. Men det är väl så det är. Jag är skit töntig när det gäller att gråta över en hund, men han har varit där i tolv år. Det är en lång tid och att han bara fösvinner så fort bara poff liksom är så sjukt jobbigt! Man hinner inte ställa om sig till att ha ett liv utan hund. Hund ägare förstår och vet hur jobbigt det är! 


Men nog om tråkigheter! 

Jag har äntligen börjat jobba! Så otroligt lycklig! Går bra gör det också, kände i början av utbildningen förra veckan att jag ville sluta, jag kände att jag inte klarade av jobbet. Men så hade jag en vän som stöttade mig och sa att han vet att jag klarar det. Så bra!  För jag vet att jag klarar det, jag vet att jag är lite bättre än alla andra! haha! Ibland iaf! 


Och inte nog med det, utan idag så ringde dom från ett annat jobb och jag ska på en jobbintervju på måndag! Fett najs då det jobbet jag har nu inte räcker så länge , det är liksom ett periodsjobb! Så detta ska bli najs! Får väl se om jag får det!


Vad har hänt annars? Jag har fyllt år, det gjorde jag när jag vart i danmark skrev det aldrig men det gjorde jag haha... inget märkvärdigt det är ju ändå bara 19 haha!  Sen har jag bara njutit av att vara ledig det sista för nu är jag ikke ledig på flera veckor haha! 


Tänkte jag skulle göra färdigt den där "dag" grejen men jag tar bara dom jag vill! haha! :3 



dag 20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu. 

har haft blont förut och det vet ni! :) 

 

dag 21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Vad är det för fråga eller? haha varje gång jag går förbi ler jag först, ser det helt gaaaalet ut så får jag damp haha..


dag 22 – någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

en biiiiil , snälla den som köper en snygg bil med 300hk i är en ängel haha ! 4


dag 23 – min favorit tv-serie och varför.

Gillade Suits men hm.. kan inte se det längre :/ 

Annars är det väl Cougar Town - kan inte säga varför den är helt enkelt bara bäst! 


dag 24 – min favorithögtid.

Midsommarafton! 


dag 25 – ett fint minne jag har.

  Inget fint minne, men haha det är ett minne jag verkligen aldrig glömmer! På ett sätt är det ett fint minne ändå. Jag gillar det 


Dag 26 – ett jobbigt minne jag har.

Jag har ett jobbigt minne, tyvärr ingen bild på det. Har förträngt dom mesta.. 


Dag 27 – en bild på mig när jag var liten.



28 – min musiksmak och varför.

Min musiksmak är lite knas ändå, den är lite beroende på hur jag mår. Men något jag verkligen älskar är rap. Medina är gudomlig, Ken Ring är fantastik. Förövrigt om det inte är rap så är det väldigt mycket typ radio musik eller vad man ska säga. Sen är jag fruktansvärt kär i Maskinen   


29 - mina favoritbloggar och varför.

Läser typ inga bloggar egetnligen längre.. Har knappt tid med min egen haha! 


30 – mina framtidsplaner.

Mina planer är att inte planera! Jag ska leva dagen som den kommer och skit i allt annat! 


31 – det absolut bästa respektive sämsta med mig.

Den svåraste frågan man någonsin kan få! 

Det sämsta med mig är väl att jag ger upp för lätt.. Och gråter för lätt haha..

Det bästa med mig vet jag inte ritkigt vad det är... hm kan nog inte säga det direkt haha... 


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Severin - 16 november 2014 22:41


shoho Söndag kväll nu då , ingen bra dag idag , eller ja morgondagen kommer bli jobbigare och längre , har en operation som väntar mig imorgonbitti , fett rädd kommer typ dö men det går nog bra. För er som inte vet så ska Jag operera bort en knöl i...

Av Anna Severin - 2 november 2014 19:21

nämen! Tjenare! Vad händer? Har inte hänt så himla mycket sen jag skrev sist dock! Sitter nu och spelar bingo vinner dock inget! Än så länge iallafall! Som ni ser så spelar Max bingo med mig också men han tycker inte det är så himla kul ! Haha! ...

Av Anna Severin - 19 oktober 2014 21:27

Fett galet att jag knappt alls skrivit något på typ 100000 år känns det som!  Och nu vart det la dax dåra!  Har hänt enheeeldel, nytt jobb, fått ny vän, ny hund , ny klänning , ny TATUERING! WAH!  Så mycket !  Kommer visa mycket i bilder nu i...

Av Anna Severin - 28 augusti 2014 21:17

Halli hallå godingar ! Har haft en rätt skön vecka , jobbat som attan , och stressat sönder mig nästan haha nä men har vart fett kul ändå! Åh har gått och blivit kär också! I en klocka ! Haha!! Köpte mig en Daniel Wellington i måndags! Super nöjd...

Av Anna Severin - 23 augusti 2014 23:31

ask me a quuuestionnn pleeeeees   har fett tråkigt så ställ massor med frågor till mig!    http://ask.fm/AnnaSeverinn         ...

Ovido - Quiz & Flashcards