AnnaSeverin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna Severin - 31 oktober 2011 23:07

Hejsan

nu har jag varit ensam hemma ett lite tag ikväll, mamma och pappa vart iväg och fixa en sag i typ en halv timme , men nu är dom iaf hemma igen och jag funderar på att sova men ändå inte, för jag är inte ett dugg trött , men jag måste nog för imorgon ska jag upp och åka till falköping till min kära moster ! :) 

Sitter just nu och kollar på South Park men efter det så blir det nog sängen :) 

Äter lite chips också, och dricker julmust ! UNDERBART !!! ÄLSKAR JULMUST !!!!

Nu ska jag njuta av min julmust och hoppas på att jag verkligen inte somnar i soffan, brukar göra det även om jag inte är trött ;) 

Kram ! 

 
- AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 31 oktober 2011 18:47

Hejsan

Nu sitter jag i sängen har precis spelat lite need for speed och jag är verkligen dö trött ! 

Har varit i borås typ hela dagen och jag och mamma stressa oss egenom hela borås idag och det är sjukt jobbigt att göra de vill jag lova ! trots att vi vart i borås vid halv 2 och stressa oss egenom borås så var jag inte hemma förens vid halv 6 !

Jag fattar inte egneligen inte, varför ska det alltid vara så jobbigt att sakna någon ?

Varför ska man ens behöva vara ifrån någon såhär mycket ? 

Varför kan man inte alltid kunna vara med den/dom man saknar, till exempel.. jag hatar att jag inte träffat min "brur" Philip sen i sommras, sen skolavslutningen , jag hatar att jag nästan aldrig träffar alla som fortfarande går på Altorp i herrljunga, och jag HATAR verkligen att jag bara träffa min älsklings Oskar på helgerna , är glad för att jag ens träffar han så ofta.

Men varför ska man alltid behöva plågas på något sätt ? 

Det är rätt jobbigt, men det är väl så livet är. 

Nu ska jag inte sitta här och klaga hela tiden, meeen alla måste verkligen veta att jag saknar dom hur mycket som helst ! 

Och oskar min ängel, jag saknar dig som jag vet inte vad ! Vill verkligen krama dig nu, behöver det ! 


- AnnaSeverin <3   


Av Anna Severin - 31 oktober 2011 11:06

Vet är ärligt inte vad jag ska göra längre

vem kan man lite på och vem kan man inte lita på

vem är din vän, vem är inte din vän

finns så otroligt falska människor så det inte är sant 

ibland känner jag ärligt bara för att försvinna från all skit som händer

fattar inte varför folk som inte ens bryr sig låtsas att bry sig, det är ännu mer falskt än att visa att man inte bryr sig

Kan man inte bara vara ärligt ? 

Blir så oerhört trött på detta ! 

 



- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 30 oktober 2011 21:59

GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGG !!!!!!



jag vill verkligen verkligen ha denna kameran ! 

Så otroligt snygg att den är röd , såg lite töntigt ut först men när man kollade närmare så är den så sjukt snygg ! 



- AnnaSeverin <3   

Av Anna Severin - 30 oktober 2011 21:12

Hejsan ! 

Nu sitter jag i soffan och äter chips med mamma och pappa, och en söt liten katt :)

Filmen blev Beck - hämdens pris  en riktigt bra film som jag sett flera gånger men som aldrig bli dålig, den går på tv så här ödslades inga pengar på att hyra någon ikväll inte :)

Imorgon ska jag och mamma nog till Borås , jag ska klippa mig och sen ska vi handla lite, kommer nog bli kul. Har bara inte kommit på hur jag ska klippa mig än, men det blir kanske raklugg eller så fortsätter jag med snelugg ett tag till tills jag fått lite längre hår se det ser bra ut, annars ska jag bra klippa topparna och få lite volym i håret  :) 

Kramisar ! 




- AnnaSeverin <3   

Av Anna Severin - 30 oktober 2011 17:53

Shosan !

Nu är jag faktiskt ganska glad, hm, vet kanske inte riktigt varför,men jag är faktiskt rätt glad för att jag äntligen köpt mig en snygg jacka och ett par termobraller till dom,även om dom vart rätt dyra så vart det snyggt och kommer nog inte hitta något som skulle bli billigare, sen är jag nog också lite glad för att jag har övningskört rätt mycket idag, och för att jag har gjort om min blogg till lite finare, blev rätt snygg tycker jag :)

Inte så stor skillnad men det blev lite skillnad iaf , bytte bild och blev snyggare ! Hoppas ni gillar det ! 

Nu sitter jag här i soffan och kollar på tv sammtidigt som jag fixar lite med datan , har blivit väldigt godis sugen har jag märkt ! 

Vart uppe hos farfar och fika idag också, riktigt härligt att få träffa den gamla gubben som jag inte träffar så ofta ! 

Vart ju även i Gällstad på lager 157 denna helgen också, mamma lämnade tillbaka en overall och vi köpte lite andra saker :)

Ikväll blir det nog bara att sitta vid tvn och gotta mig med godis som jag alltid gör ! 

Funderar på att göra mig lite mat nu också, men vet inte om jag orkar flytta mig hur soffan ;) HAHA! 

Är rätt trött idag, så jag kanske tillochmed går och lägger mig tidigt i kväll. 

Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder och sen göra mig lite mat ! :)

Kram ! <3


 

Av Anna Severin - 28 oktober 2011 08:46

Hejsan nu är det fredag och jag är sjukt Seg , allting kommer på samma gång -.- skulle åkt och badat med Oskar idag men så kan jag inte det -.- så jag får titta på ist :/ inte lika kul men ändå alltid kul att få åka hem till Oskar :) Har saknar min ängel så otroligt mycket denna veckan mer än någon annan vecka vet inte varför men nu får jag iaf träffa han inorgon och jag är överlycklig för det ! Tagga media kunskap snart , i ca fyra timmar, så otroligt jobbigt och tråkigt -.- Men men sånt är livet ibland måste man fixa de tråkiga sakerna också ! Puss och kram ! - AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 25 oktober 2011 12:33

Hejsan

nu har jag nog inte skrivit på ett tag, i helgen vart jag hos min ängel, alltid lika kul att vara med dig älskling

Igår och idag vart jag hemma för jag har jätte ont i magen, mår illa och aha mår allmänt skit dåligt ! 

Ska försöka tvinga mig själv till skolan imorgon, måste verkligen det, kan inte vara hemma så mycket från skolan som jag är, men mår man dåligt så kan man heller inte gå till skolan :/ 

Men men sånt är livet antar jag..

Jag orkar inte skriva mer, usch mår skit dåligt just nu...

kram 


  

-AnnaSeverin

Ovido - Quiz & Flashcards