AnnaSeverin

Alla inlägg under april 2013

Av Anna Severin - 25 april 2013 13:29

Detta här är ju inte jätte bra , jag bloggar inte så mycket nu, men ja jag har väldigt mycket i skolan just nu. 

Ligger inte direkt efter men jag vill jätte gärna höja mina betyg i vissa ämnen! 

Känner att jag alltid har nöjt mig med ett G/E men nu när jag väl börjar få högre betyg så känner jag att det är riktigt gött att veta att man kan få högre betyg och att man är bra på det man gör! 


Håller just nu på och skriver en argumenterande text om Djurplågeri! 

Hemska grejer! 


Skriver jag den höjer jag mig både i svenska och i naturkunskap! woho! Då kanske jag till och med får ett A i naturkunskap (y) 


Slänger in ett kort på fina Saga! Fotade henne i studion i förra veckan! Grymt Tack till dig Saga! 


Hoppas ni har det bra , det har jag nu iaf! 

Solen lyser och det är underbart! 



Kram! 


 


- Anna Severin <3 

Av Anna Severin - 18 april 2013 14:49

Tjenna! 

Ikväll är det öppethus på Ljud och bildskolan i Borås! 

Kom gärna hit och titta! 

Vi på media finns inne i fotostudion och fotar lite du får jätte gärna komma och prova och fota och se hur vi har det! 


Kommer till oss emellan 18:00 och 20:00 ! 



 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 15 april 2013 17:36

wääääh! 


Ska börja jobba med min portfolio och jag har inga modeller jo jag har en bästa Saga som jag ska fota imorgon! 

Men jag behöver BARN! jag måte ha barn och djur till min portfolio och eftersom att min systerson inte bor här längre så kan jag inte fota han heller :( 


Så alla som känner att dom har småsyskon/barn som kan vara med eller djur eller om du själv vill vara med säg till mig! 

Kommer även fråga maaaassa människor ifall jag får fota dom så va berädd på att kanske just DU blir tillfrågad! 

Jag fixar självklart kopior på bilderna och för en liten peng kan ni få bilderna förstorade också!! 

Skriv en kommentar till mig här under om att du är intresserad att att bli fotad eller känner någon som vill! 
Ni som har mig på facebook kan kontakta mig där!! 



Ska iaf gå ut nu och tvätta pappas bil tydligen, och sen blir det ännu mera plugg till körkortet! 

FÖRHOPPNINGSVIS tar jag det i sommar några dagar efter att jag fyllt 18 men ja det beror ju på alla deras semestrar...


Ha en bra kväll! 


 


- Anna Severin <3 

Av Anna Severin - 9 april 2013 13:10

 

Av Anna Severin - 6 april 2013 13:49

blä börjar redan bli trött på den headern jag har nu! 

Eller jag inte trött , jag älskar bilden riktigt nöjd med den men jag känner för något nytt på bloggen. 

Bara ändra om helt och hållet! 

Funderar på att möblera mitt rum, byta rum helt och hållet. 

Men ja att orka göra det är ju ganska nödvändigt men det gör jag inte xD 


Men ja jag orkar ju inte riktigt byta header heller ,ska försöka komma på något bättre till snart! 

Men ha det fint! 


 


får ni en fin bild på mig också! :3 


- AnnaSeverin <3 


Av Anna Severin - 5 april 2013 23:35

wääh har verkligen både bloggtorka och fototorka. 

Känner inte för något just nu, eller jo jag gör det men jag har ingen aning om vad jag ska skriva eller ta kort på. 

Så därför blir det detta konstiga och helt onödiga inlägg med en ful text och en bild på mina ögon som jag tog förut idag och redigerade lite nu. Gjorde bilden bara lite blåare,grönare och lite mer cyan. Och ja själv tycker jag att jag fick en mylig liten känsla i bilden! 


Föresten vart jag ute lite och fotade med Ronja (min granne) idag. Ja det vart kul! Hon hjälpte mig att fixa en bild till min portfoliobox! Tack så mycket! 


http://www.annaseverin.portfoliobox.se/


Kolla in den och ring/maila om du eller någon annan vill bli fotograferade till ett bra pris! 




 


- AnnaSeverin <3 

Ovido - Quiz & Flashcards