AnnaSeverin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna Severin - 30 oktober 2012 14:03

Hallihallå 


Sitter nu i soffan och kollar på skilda världar med mamma, asso det är typ en grym serie samtidigt som att det är världens töntigaste! Typ skrattar ihjäl mig över vad dom säger och sånt xd 

Men jaja bra är den iaf! 


Ikväll blir det att dra till eggvena och dansa med mina bruds! Ska även sova där och ja vi kommer ha det kul som attan som alltid!! 

Haha minns förra gången då en av tjejerna bli jätte arg i sömnen när dom andra vart uppe och sprang och höll på! haha så sjjukt kul! 


Men nu ska jag iaf gå och äta, så ni får ha det bra så skriver jag kankse ikväll om jag har ngn teckning ;) 


 


- AnnaSeverin <3 



Av Anna Severin - 29 oktober 2012 14:06

Just nu känner jag mig lite som såhär , ihop tryckt!
Det blir bara knas just nu, jag är knas.
Någon som vill komma och rädda mig och göra min dag lite bättre?

Av Anna Severin - 28 oktober 2012 19:17

Jo men det är såhär att jag tyckte att min kompis Joakim skulle läsa min blogg men han sa att han bara skulle göra det ifall jag gjorde ett inlägg med hans namn så ja Joakim nu har jag gjort det så nu kan du fortsätta läsa resten av min blogg! :3 


ska föresten sparka dig nästa gång vi lanrar just saying :D 


- AnnaSeverin 

Av Anna Severin - 28 oktober 2012 12:52

Halloj! 

Hade en trevlig fredag och lördag denna helgen iaf! 
Lanade med några små pojkar och en flicka! haha :) 

Nä men vi vart ungeför 8pers som vart med och lanade och vi hade as kul!

Ted och jag hade skit kul när vi facerapade massa människor haha :3 

Kollade även på skäckfilm, house of vax! Sett den innan men sjukt läskig ändå! 
Skrek ju typ hela tiden haha! 
Sen under skräckfilmen somnade då en viss liten Joakim och typ tre människor försökte väcka han, gick inte, så vi höll för näsan på han! Men han vakna INTE! Eller jo till slut men tog ett tag innan han gjorde det hahahaha! 

Sjukt kul! 

Sen när vi satt på kvällen/natten där nere och spelade så höll jag och somna framför datan, dom sista gamen vi halv sex tiden så somnade jag nästan, orkade verkligen inte hålla uppe mina ögon så det blev att runt sju så gick jag och la mig innan jag somnade framför datan xd 

ÅÅH juste vi grillade smoors? heter det så, åh jag vet inte men det är iaf marshmallows (grillade) i lagda i ett kex med chocklad! as gott! :D 


Men ja på morgen gick vi la upp satte oss och spela sen så blev det frukost vid två och sen drog jag till Ullared med mamma och pappa! 


Och i veckan ja vad händer i veckan! 
Ska nog dra till kära Victoria ngn dag i veckan och sen på fredag drar jag till Borås till Ted och chillar med några kompisar! 

Härligt, lugn vecka men ändå mycket att göra! :D 

Ska nog klippa mig i veckan! Vet dock inte riktigt hur, har inte bestämt mig än! 


Antigen ska jag ha det som jag har nu, sne bena fast ska klippa luggen lite kortare för den är jätte lång nu! 

        


eller så klipper jag så det ser bra ut när jag har mitt bena!  


     


Får se hur jag gör! Vad jag vet är iaf att jag ska slinga blonda slingor i det så det blir lite ljusare! :) 


Men nu ska jag sätta mig och kolla på film och mysa lite med min katt! 


ha det! 


- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 17 oktober 2012 17:15

Halloj! 


Har inte skrivit på ett tag, har inte orkat bara, tänkte dock att jag skulle skrivit i måndag men nja blev inte som jag tänkt den dagen...

Dagen började bra, åkte till skolan, hade det bra, simmade, men när jag och Annie tog bussen in mot stan, så hände det en olycka på bussen. En kvinna ramlade när bussen startade och slog i huvudet i antingen trappan eller i räcket som finns i bussen, jag hörde bara en duns och sedan ett skrik. När jag tittade fram ser jag en kvinna ligga på golvet och att ingen hjälper henne, jag satt och tänkte men varför hjälper ingen henne, själv satt jag fast, jag kunde inte röra mig jag hade fått en sån chock, men vad jag inte viste då var att hon hade gjort illa sig ordenkligt! 

När det kom någon och hjälpte henne upp såg jag att det blödde krafigt från hennes huvud, och jag fick panik, började må illa och verkligen sjukt kasst. Jag tål inte att se blod, blir svimmfärdig och yr och mår illa och ja det är bara blääää.... 

dom ringde 112 men busschaufören fortsatte att köra, han flyttade sin inte bak för att kolla hur det gick med henne eller något, han fortsatte och köra till södratorget där han då klev ur bussen för att kolla hur det gick med henne. 

Han skulle int flyttat bussen en millimeter, han skulle väntat på ambulans där! men jaja idioter finns det över allt! 


När jag kom hem vart jag mest iriiterad på vad som hänt och så, men jag satte mig i soffan tog det lite lungt åt lite och sen satte mig i soffan igen, då jag började få ont i magen som sedan gick över i att jag började skaka och sen andningsproblem. Det slutade med att pappa fick ringa ambulansen och jag fick åka ambulans in till akuten. 

När vi hade åkt till akuten och kommit dit så hade jag börjat bli bättre, hade fortfarande tungt att andas, men läkarna hittade inte felet, alla mina värden var bra och så. Läkarna sa att det kunde bero på att jag fick mig en chock när efter vad som hände på bussen samma dag. Hoppas ju att det bara var därför så det inte kommer tillbaka igen. 


Jag fick stanna på sjukhuset till efter tolv på natten ungefär, sedan fick jag åka hem som tur var, var lite rädd att jag skulle bli kvar där över natten men det behövdes inte! 


Mår nu bättre, hade fortfarande lite problem med andningen igår så det blev ingen dans för mig då, men nu känns det bättre, lite jobbigt när jag anstränger mig för mycket men annars är det lungt! 


Så min vecka startade inte så jättebra men förhoppningsvis blir den bara bättre! Ska nu ta mig en dusch och sedan åka min väg! haha! 


Ha det bra alla godingar där ute! 


Puss 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 12 oktober 2012 18:58

 


Allting går runt, fast det känns tungt, så stanna en stund och känn hur det fixar sig! 

Av Anna Severin - 2 oktober 2012 09:32

     

Av Anna Severin - 1 oktober 2012 21:43

Hallojsan 

jag är bara så glad numera, alltid verkligen flyter på, allt är så bra och då kan jag inte ha en ända ledsen min på mina läppar! 

Sitter nu i soffan och tjockar mig med en chips påse, vilket jag inte borde göra men jaja så blev det ikväll. (som alla andra kvällar) haha! 

Nä men efter denna vecka så ska jag sluta äta godis på veckorna! jag lovar! Ska bli nyttig samtidigt som jag ska gå upp i vikt! 45kg är inte normalt för en 17årig tjej som är 170cm lång! Så det är mitt mål innan sommaren , att väga minst 50kg! 


Nu ska jag nog sätta mig i sängen, försöka fixa en liten ny header till bloggen! 

Så får se om jag byter sen men det märker ni!


Ha de! 


 


- AnnaSeverin <3 

Ovido - Quiz & Flashcards