AnnaSeverin

Alla inlägg under mars 2012

Av Anna Severin - 31 mars 2012 19:05

Sho. 

Ja men det vart sjukt länge sedan jag gjorde såhär så jag tyckte det vart dags! 

Jag lägger in fem st så ni får lite och läsa, om ni nu orkar ;) 



dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade. 

Ja men en dålig vana är väl att jag går till kylskåpet/skafferiet när jag har tråkigt, alltså jag äter när jag har tråkigt, och jag äter allt för mycket godis och kakaor, jag önskar, jag någon gång, kunde stå emot att ta den där kakan! 

Och en annan dålig vana är att jag äter ofta ute, trots att jag inte har pengar till det -.-' 

vilket jag nu verkligen försöker sluta med!! 


dag 9 - bild på mig och min bästa vän 

okej min bästa snuttis vän, är ju klart min Annie bannie! 



dag 10 - vad det är som har format mig till den jag är idag. 

ja oj, asso det är nog en av dom svåraste frågorna man kan fråga mig, men jag försöker göra mitt bästa för att kunna svara på den, jag vågar egentligen göra rätt mycket, och är inte rädd för vad folk ska tycka om mig, självklart bryr jag mig om mitt utseende, men jag menar, typ om jag skulle raka av ALLT hår på huvudet så skulle jag inte bry mig om alla blickar jag skulle fått, för att jag har ju redan gjort det en gång, har rakat nästan hela skallen, och nu har jag gjort sidecut, vilken många inte vågar, jag vet HUR många som helst som vill göra det men inte vågar, och jag är nog en av dom personerna som vågar göra det mesta, ja, tillexempel så gick jag in i ett klassrum i skolan och sa att Måns (en killkompis) tycker att vi medie elever är smarta,och ja dom titta konstigt på mig men japp, vågar man så vågar man, och det tror jag beror på att när jag vart mindre så blev jag ofta väldigt mobbad, jag vet dock inte varför, jo ja jag vart ju inte direkt super snygg och heller inte den smartaste, eller hade bäst självförtorende, och jag kunde ofta bli ledsen för inget, så jag vart inte någon direkt stark person psykiskt dåra, så dom som har mobbat mig och tryckt ner mig har jag att tacka! Jag har blivit en mycket starkare person och jag klarar av att göra mer, och vågar verkligen vara den jag är! 

Jag är inte snygg, och jag är verkligen inte bäst eller nåt sånt, jag är bara mig själv, jag vågar bjuda på mig själv för det mesta, jag är en lite töntig person som gärna släpper loss när jag har lust! 

Japp så där vet ni lite om mig och förmodligen varför jag är den jag är idag :) 


dag 11 - någonting jag oroar mig för

hm.. jag vet inte vad jag oroar mig för egetnligen, jo kanske att min älskade granne ska försvinna från mig, jag har fått reda på att hon har cancer, och jag är så rädd att jag ska förlora henne också nu, jag har förlorat två personer i död sedan januari nu.. och jag vill bara inte förlora en till, då spricker jag! :( 

Det är nog det jag mest oroar mig för!! 


dag 12 - en bild på ett ställe jag vart på. 

En bild på ett ställe jag har varit på, asso jag har ju varit på många ställen, men okej ni ska få se på en bild på ett ställe som jag älskar och alltid kommer göra! 

GOTLAND! 




Ja men där fick ni allt lite och läsa!

Nu ska jag fixa lite med designen ist :)

Kramisar!


- AnnaSeverin <3   

Av Anna Severin - 31 mars 2012 17:58

Okej nu är det såhär att jag ska vara tillbaka igen! 

Nästan varje dag ska jag allt ta och försöka blogga, med bilder både på mig och utomhus bilder, nu när det börjar bli gött väder ut så känner jag mer för att gå ut :) 

Ja men igår shet vilken gårdag!! 

Jag, Annie och hennes mamma vart på tjejkväll på ett hotell och där träffade vi Christian Lundqvist, och när vi vart på modevisningen så började dom spela nordmans låt och då säger Annie "åååh jag älskar nordman" två sekunder senare när hon vänder sig om , så står nordman där!! HAHA ingen visste att han skulle komma dit, inte ens kicken, bara hon som annordnade det hela :P men jaja så nu har man träffat dom två också! AS kul!! :) 

Nu är man ensam hemma en bra stund ikväll, så det blir att titta film och äta lite chips och bara chilla :) 

Ojoj nu måste jag skynda mig , måste kolla vampire diaries ;) haha :) 

Pussar och kramar!! 


 


- AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 29 mars 2012 20:44

Hejsan! 

ja som ni ser på rubriken blir det ett nedrans snabbt och kort inlägg!

Har inte hunnit skriva på ett tag , håller på och fixar med mitt rum och med skolan och skit så jaja , men kommer nog ett imorgon hemma hos annie pannie! 

Ska gå på tjejkväll med henne och hennes mamma, på ett hotell :) fett kul! Tack för att du fråga mig älskling!! (L)

Ska bara veta hur lycklig jag är över att ha dig mitt hjärta! 

Vill ni se hur mitt hjärta ser ut kolla då henne blogg http://saes.bloggplatsen.se/ och videon på oss två http://www.youtube.com/watch?v=se_YFRy2c5M&list=HL1333046884&feature=mh_lolz 

Japp men nu måste jag springa iväg och duscha!!! 

Ha det gott som sagt jag bloggar imorgon tror jag !! 


Kramar! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 20 mars 2012 17:39

Shosan ja men nurå så har jag inte skrivit på ett tag men nu ska det allt bli av ! 

Ja, men helgen vart helt underbar! 

I lördags vart jag ju på en dansworkshop och ja det vart verkligen skiiit kul asso,  men snacka om att jag hade världens träningsverk i benen dagen efter!! jobbigt vart det att ha sån tränningsverk för man kunde ju knappt röra på sig ;)



Så såg då trårtan ut som ajg bakade till mina bruds i dansgruppen i lördags, haha rätt ful, men himla goooood!!

Nu måste pappa dra ut internet en stund så jag skriver väl en lite rad till senare ikväll!

Kramar!


- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 16 mars 2012 22:28

Hej!

Oj ja nu har jag stått och bakat kaka ett bra tag, eller ah det blev en tårta! :) japp den blev la rätt bra antar jag, lite små ful men w/e den ska ätas ändå ju ;) haha! 

Den är då till mina brudar i dansgruppen!! Ska gotta oss med den imorgon! 

Shit ni har lärt mig så mycket på kort tid! plus att det är ett litet förlåt för att jag inte är med och dansar på söndag haha! ;) 

Men iaf, nu har jag fett ont i magen så jag ska lägga mig och ta mig en funderare över vad jag ska göra i sommar :) 

Jag skrver kanskse när jaq kommer hem imorgon kväll så ha det braaa! :) 

KRamisar! :) '


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 15 mars 2012 20:36

Asso shuit.. blev just bara så himla trött på allt! Asso människor i denna värld är ju helt störda, finns så otorligt många knäppa människor självklart finns det underbara människor men alla är inte perfekta så någon gång är vi allitd den där idioten som säger eller visar på något sätt att man inte gillar någon eller något som någon gjrot. Många säger att dom inte vill såra men ändå gör det utan att veta om det? eller? Finns det någon gång en gräns för hur mycket en människa kan såra en annan människa 

Varför tillexempel ska alla dessa krig finnas? och dessa bråk? 

Visst alla kan inte vara sams hela tiden jämt och ständigt, men någon gång EN ändå gång? 

MAn behöver inte säga en kränkade mening till någon så fort någon gör något fel, visst jag ögr det själv, rätt ofta iblnad men ibland kommer jag faktsikt på mig själv och tänker, ajdå det där vart inte bra sagt, för jag vet själv hur det känns när man får en taskig kommentar eller en illa blick för att man sa något eller kanske bara tappade något, alla gör fel right? 

Och killar, jag vill inte trakasera ner på er verkligen inte, men jag vill bara ge er ett litet tips, eller ah det är till tjejr också för den delen, ja iaf, säg inte till tjejen/killen att ni gillar den ena dagen och sen andra dagen säger att du inte vill något mer, det är bara så patetiskt, jag hatar det verkligen, jag har sett så många bli sårade pga detta och det är inte kul. Vänta till den dagen då du själv blir utsatt för det, då blir du inte glad, jag kan lova dig det..

Jag blir bara så trött på det här, för jag vet hur många som blir srådae av detta, även den starkaset visar svaghet när ingen ser, alla kan inte hålla inne det hela tiden. 

Så jag vill bara försöka säga till dom som någon gång  sagt elelr ofta säger något illla till folk, försök tänka efter!

Du vet inte hur människan du förolämpar eller sårar ser ut på insidan! 

Kände bara att jag ville ta upp detta då en otroligt nära vän till mig blivit så otroigt sårad! 

ville som sagt bara lätta lite på mitt hjärta för jag blir så himla irriterad på allt sånt här.. 

Hoppas ingen kände sig träffade eller tog illa vid, det är bara så jag tycker och tänker


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 15 mars 2012 20:13

Hejsan

ja men nu är jag hemma och mår mycket bättre och är på ett gladare humör, iaf lite gladare.

När jag kom hem då så började jag baka lite grann , skulle baka till på lördag då jag ska gå på en dansworkshop med det goa och glada gänget i EDGE! Ja för er som inte vet vad det är så är det då EggvenaDansGruppE... sen står det där sista E:et för något, vilket jag aldrig minns vad det är, men Matilda då som kom på vad det betyder kan ju det självklart så jag åter kommer med det när jag vet vad E:et betyder ;) 

JA men somsagt jag bakade lite dåra , blev en slags sockerakaka fast jag ska göra den mer som en tårta, med lite gött emellan och lite gött ovan på :) 

Kollade även lite på big brother och jag har nu börjat inse att Sipan är verkligen en skithög! Inte direkt smart kan jag inte säga, och rätt taskig.. ja men lite synd vart det ju att Hanna drog i söndags hade vart så kul och se hur och hade reagerat på ifall hon fick något såndär jobbigt handikapp ;) haha! 

Imorgon är det FREDAG! så himla gatt! 

Åh nej asso shit jag känner att jag är så enormt sugen på en galss, men känner mig så tjock för jag har ätit ENORMT många kakor nu och sen tar en glass.. Men jao jag tror jag går och tar en iaf ;) haha! 

Japp men dåra, nu ska jag springa och ta mig en glass (bara för att vara tjock) och sedan mysa ner mig med min kissse!!!

Puss och kramisar ha det bra!


 


- AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 15 mars 2012 12:35

Hej..

ja men idag började dagen otroligt dåligt, jag hade fett ont i magen och vart as trött. Sen körde mamma mig till tåget och när jag satt på tåget slog jag i huvudet i väggen, gjorde fett ont och jag fick verkligen enorm huvudvärk. Sen i skolan hade jag fortfarande ont i maegn och i huvudet. Men ah skolan har väl vart rätt okej, skrattat rätt mycket nu då. och ah kul vart det :) men iaf är ändå lite sådär små depp

Saknar en viss person och behöver henne nu verkligen. Känner att jag verkligen längtar efter henne.

Gråter nästan nu när jag tänker på henne så mycket, saknaden är stor fattar du det?

Ska snart ha idrott, visst är det kul men inte när man är på dåligt humör..

aja nu ska jag lyssna på lektionen..

ha det bra..


    


- AnnaSeverin

Ovido - Quiz & Flashcards