AnnaSeverin

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Anna Severin - 7 mars 2012 19:54

Hejsan!

Just nu sitter jag och skrattar för mig själv, det vart en kille som började snacka med mig på internet och verkade trevlig och så, och sen fråga han om jag hade kille , och då skrev jag nä men snart, och sen blev han sur för något och kallade mig bitch, och ja tycker det är jätte kul och dryga mot honom för han tror ärligt att jag är så arg och bitchig och när jag skrev att han skulle sluta prata med mig så skrev jag "men oj om det vart så farligt kan du ju gå hem till mamam och grinna" haha tror jag dör lite för mig själv ;) haha!

Sen dryygar jag mot en annan kille också, asso shit jag känner att jag är på retligt humör idag asso! 

Antar att det kan bero på att jag är ledig imorgon och inte dom flesta andra ;) haha! 

Dom flesta som läser min blogg vet att jag inte är en bitch, faktiskt inte över huvudtaget, kanske lite, men knappt något, jag har aldrig vågat stå på mig, och sagt ifrån och sånt förut men har börjat kunna göra det nu, så nu kan jag tjaffsa emot och bitcha upp mig lite, har lärt mig av dom bästa haha!!

Nä men, ja imorgon är jag ledig hela dagen dåra! Fast jag ska ju inte till borås på kvällen och titta på teater med klassen, vilket låter otorligt TRÅKIGT -.-' haha men det är oblikatoriskt så jag måste väl gå-- 

Kankse blir kul ändå, får väl se.. :) 

Lyssnar på skillrex och har insett att skillrex kommer till peace and love festivalen i sommar, men grjeen är den att det är SÅÅÅÅ dyrt -.-' Får väl försöka spara lite pengar!! 

oj nä jag måste nog plugga lite!! 

Ha det bra! 

Kramar!! 


 


- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 7 mars 2012 13:13

Shobre!

Sitter i skolan och segar sönder, näst sista lektionen nu och jag är ganska seg efter att ha skällt ut in engelska lärare ;) haha! hon är ju som hon är !

Man ska göra allt på en vecka typ och man kan inte filma 15 muniters reklam film på tre lektioner det funkar inte ;) så vi skällde ut henne totalt! ;)

Haha ja men nu ska man ägna sig åt något lite roligare iaf!

Jag ska skriva om en friviligorganasition  och ah det är rätt kul men ändå seegt ;D

Haha!
Ha det gött!

Kramar!


 


- AnnaSeverin

Ovido - Quiz & Flashcards