AnnaSeverin

Alla inlägg under juli 2012

Av Anna Severin - 31 juli 2012 23:40

Hejsan
Tänkte attt jag bara skulle skrivit lite kort och sedan lagt upp några bilder men nä för min data ville inte funka som jag ville och då kunde jag inte lägga ut dom bilderna som jag ville , så nu kommer det ett lite längre inlägg från mobilen ist haha :)
Igår då så vart jag i a-sås med Tobbe och mamma, skulle köpt en bikini men hittade ingen så får köpa en på internet sen ist, men jag och Tobbe vi satt mest bara och snacka, och ja det vart sjukt soft och gött :)
Sen åkte vi hem åt tacos sen tog vi en promenad på kvällen ner till sjön, badade gjorde vi allt också, faktiskt gött i vattnet men inte när man klev upp , för ja då började man frysa ordentligt :p
Vaknade upp av att det plingade på dörren , ingen annan hemma så jag flög upp ur sängen och öppnade dörren och där står det en tjej med ett packet till min pappa, och snacka om att jag blev fett arg på henne, hoppas hon skämdes när hon såg hur trött och irriterad ja vart.. Haha japp så sen vart jag och Tobbe vakna.. :)
Nu ligger jag i sängen själv och funderar på massa saker, och särskilt på att jag måste upp vid 6 imorgon för att ta mig till Vga på morgonen haha:)
Nää nu ska jag sova
Ha de! :)

-Annaseverin <3

Av Anna Severin - 29 juli 2012 18:41

Hejsan! 

Ja det känns som att det händer mycket på samma gång, har knappt varit hemma känns det som denna sommaren, och ja bra är väl det, men någon gång måste man ju bah chilla hemma, men men haft en väldigt väldigt bra sommar iaf! 

Lagar just förtillfället mat, eller ja.... värmer en calzone ;) haha! 

Kan inget annat än att längta till imorgon nu, för då ska jag och Tobbe åka till alingsås och sen åka hem till mig! 

Länge sen jag träffa han nu asso :( blir allt för länge emellan :( 

Men som vissa säger, det är bra att sakna den man tycker om!  Så jag antar att det är väl bra, men det känns inte bra att göra det hela tiden :( 

Men oj, maten redan klar!  hahah! 

Kramar på er! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 25 juli 2012 18:44

Äntligen är solen här och jag har väl typ chillat i solen hela dagen, för det mesta iaf.
Har förresten fyllt 17 nu också , känner mig som en gamling men jaja ;)
Haha vart hos Tobbe måndag tisdag också , helt galet bäst är du :)
Imorgon japp men va händer då, inget antar jag, förhoppningsvis drar jag och badar för vädret lär vara softish då också! :D
Kraaam på er!

- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 16 juli 2012 19:01

Ohja! 

Äntligen hemma, eller ja äntligen och äntligen, det är riktigt gött att vara hemma, men lite tråkigt att lämna vackra soliga Gotland! 

Har haft en rätt varmt vecka på Gotland, sjuk gött, har blivit lite brunare som tur är! haha! 

Har väl itne så jätte mycket att säga, orkar inte säga så mycket nu, mer än att jag längtar till imorgon!

Ska träffa min tobbe! Har inte gjort det på två veckor nu och saknar han rätt mycket :/ 

Sen ja på fredag fyller jag år, och då blir jag kidnappad av min kära syster.. haha vet inte vart jag ska eller vad som kommer hända eller nåt haha men det märker jag väl :P 

nu ska jag nog titta lite tv, och bah, chilla :)


Ha det gött! :) 


     


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 9 juli 2012 21:50

 


Behöver jag säga något mer? 
Gotland har underbart väder! 

Av Anna Severin - 8 juli 2012 22:18

heeej


Sitter nu i ett hus på Gotland och chillar efter en jobbig dag! 

Har åkt bil/båt hela dagen åkte hemfrån med bilen kl halv tio, kom ner till båten runt ett, och den gick tre, sedan åkte jag båt i tre timmar, så ja hela dagen gick la bort där nästan, och sen packa in lite saker i huset också , tog en stund. 

Men ja nu sitter jag iaf i soffan och tar det lugnt, ska bara kolla tv ikväll sen sova antar jag, nja ska nog ta en dusch innan jag sover också, sen så sover jag nog. 

Imorgon blir det en dag i Visby skulle jag gissa, iaf en dag runt om på Gotland, ska väl klätra lite klippor och sånt, får väl se vad som händer. 

Saknar iaf min Tobbe rätt mycket, men ja får väl leva utan han i en vecka till nu då ;) haha jaja :) 

Nä nu börjar filmen igen, haa det fint! :) 



 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 6 juli 2012 16:04

Hejjhejj 


Sitter nu och klagar för mig själv, har trillat och skrapat upp knäna sååå ja det blödde inget igår när jag trillade men det gör sjukt ont, det typ pulserar och bränns hela tiden, så ah får väl leva med det ett tag, annars får jag väl typ gå och dö eller nåt xd 

Ska strax baka kakor med mamma till semestern, så får väl ta och gå nu ;) 

Så ha det bra så länge så skriver jag kanske inann jag åker på söndag, annars hörs vi i veckan! ;)


 


Ser inte så illa ut, men kan lova att det gör ont! 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 3 juli 2012 11:35

HEJ! :D 

Nu sitter jag i soffan , igen, och äter chips , igen, haha och är både arg, lycklig,ledsen, glad, och IN PAIN! 

haha, är arg för att jag börjar bli förkyld, eller ja är förkyld, blev det efter lägret, och jag som inte ens badade i det KALLA vattnet! 

Jag är lycklig för att jag snart får träffa min älskade bäbis systerson!

Jag är ledsen för att jag inte träffat min systerson på snart två veckor! 

Jag är glad för att jag vart med världens bästa igår! 

Jag är IN PAIN för att tandläkaren spände tandställningen igår!! gör ont :( lär inte äta så mycket på ett tag nu så får dricka mat ist haha! fett äckligt, typ 300kalorier i bara en liten dricka på samma gång liksom, man känner sig svullen haha :) men men ska man försöka att itne gå ner i vikt så måste man :) 


Åh ja snart så ska man hämta min lilla pluttis på dagis! Längtar som tusan!! 

Nu måste jag nog fixa mig lite så jag kan gå och hämta han! 

Puss på er! :) 


 


- AnnaSeverin <3 

Ovido - Quiz & Flashcards