AnnaSeverin

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Severin - 29 februari 2012 10:34

Shosan.

Nu sitter jag i skolan, har precis varit hos läkaren vilket jag alltid lika mycket hatar -.-' men nu sitter jag här typ forever alone, haha men aja. Snart börjar engelskan, och sen då fortsätter denna hemska dag..

Gillar ärligt inte att gå till skolan längre, det är bara extremt jobbigt.

Får se hur denna dagen blir, hoppas den blir bättre än gårdagens kväll.. ja det kan man ju säga att det kändes..

Men jaja, nu får jag väl gå till lektionen så jag inte får frånvaro :)

Kramar.


- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 26 februari 2012 10:47

Hejsna! 

Här har ni nu en tjej som är otroligt yber glad för att gårdagen blev världens bästa kväll, har inte haft så kul på länge, och allt är tack vara Amanda och Robban, asso sheeet ni är världst bäst! Ni vet hur jag kan bli glad igen, och när vi satt och snacka om det där, så kändes det som en lättnad, allt blev liksom bra igen, tack så otroligt mycket för det 

Kansske senare under dagen eller imorgon så kommer det blider på oss tre, haha vi är så söta ;D

haha men ah, jag vill tacka för gårdagen och för att ni gjorden den så otroligt bra!

När jag kom hem igår då, så satte jag mig och kollade på jag saknar dig, och WÄÄÄH jag stor lipade, asso åh jag har nog aldrig sett någon så fin film som den, eller jo the last song är också otroligt fin, men asso shet jag grät verkligen från kl halv ett till två :(( älskar den!

Jaja men nu sitter jag här då i min otroligt sköna säng som är nybäddad sen igår då, och har det göttans gött!

Ska se om jag hittar någon rolig film och kolla på så japp ni får ha det gött!

Btw - min bihåleinflamation gör inte lika ont längre, tack vare penicillinet och diclofenacen, så sjukt gött!

men ni får ha det gött så hörs vi senare!


 


- AnnaSeverin <3   

Av Anna Severin - 24 februari 2012 22:10

                               


Detta är saker jag verkligen skulle vilja göra innan jag dör, snarare saker jag måste göra innan jag dör. 


- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 24 februari 2012 22:01

Hejsan igen! 

ja jag vet itne riktigt vad som hände här men, jag vill blogga igen ;) kände inte att bihåleinflamationen kunde stoppa mig, jag har som tur är inte så jätte ont just nu, gick till skolan idag, men det skulle jag nog inte gjort för jag fick väldigt ont i huvudet , tror det vart för att jag rörde på mig så mycket idag. Men jaja, är iaf såpass frisk så att jag inte ligger i sängen hela dagarna, jag äter penicillin och diclofenac så jag klarar mig, diclofenacen gör att jag inte har så ont och penicillinet ska göra så att min inflamation ska försvinna! 

Japp så nu fick ni reda på det ;D

haha ja men ikväll blev det att jag tjockade till mig lite, vilket jag inte borde gjordt för nu har jag ont i magen ;)

Asso jag köpte dom häringa nya hamurgar chipsen men USCHA vad dom vart äckliga! Dom smakade inte varken ost eller hambugare, verkligen as äckliga, och eftersmaken hade man kvar i munnen och länge som helst och det vart AS äckligt!!!!! prova inte dom jag lovar du slösar 20kr i onödan ;D haha! du kunde fått två riktgia chees burgare för dom pengarna, haha! 


Jaja jag får väl hitta på något annat ikväll , kan ju inte bara sitta och äta chips, imorgon kväll ska jag iaf åka till min kära lilla amanda och Robban och ha en liten mysig hemmakväll med dom två kommer bli skoj och mysigt :)

Ha de göttans! :)


-AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 23 februari 2012 12:44

Hejsan! 

Igår vart jag inne på akuten för att jag hade så himla ont i huvudet och nacken och jag vart förkyld , så vi åkte in då, och då sa dom att jag ha bihåleinflamation så jag kommer nog inte orka skriva på några dagar bara så ni är förberedda på det, jag ligger för det mesta bara i sängen, jag mår inte så jätte dåligt som tur är, men ont har jag i både huvudet och nacken och lite i näsan, så ja nu får jag äta penicillin i några dagar så jag blir frisk! 

Men ni får ha det så bra så kanske vi hörs i slutet av veckan eller någon gång i nästa vecka!

Kramar !


 

Bjuder på denna vackra bild från i sommras :) 


- AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 21 februari 2012 19:50

Hejsan! Sitter i soffan just nu och mobil bloggar lite , har nog dragit på mig en himla hemsk förkylning så jag har varit hemma idag . Har sovit större delen av dagen och haft enorm huvudvärk hela dagen men nu börjar det försvinna igen som tur är, men är rädd att det kommer tillbaka imorgonbitti :( så får väl se hur jag mår imorgon ifall jag klarar skolan eller inte :) Nu ska jag kolla lite tv mysa ner mig med en värme filt och försöka bli frisk :) Ha det bra! :) -AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 20 februari 2012 19:20

Hej!

Ojdå va länge sedan det blev att jag bloggade! jag hade inte tillgång till en data på lovet så det blev inget bloggandes pga det. Förlåt så mycket för det. Jag hoppas ni har överlevt ändå ;D haha! 

Ja men på lovet större delen iaf så vart jag hos min kära moster, och hade jätte trevligt, på fredagen åkte jag,moster och hennes son tillsammans med mamma och john till skövde och bada och det vart jättekul, och sedan på lördagen åkte vi vidare till Göteborg, men då vart inte john med utan pappa istället :) 

Vi gick på universeum och bilder från det kommer senare i veckan, för just nu orkar jag inte lägga in dom i datan, för jag mår lite kasst. Jag har nog dragit på mig en förkylning igen, denna gången kanske det är den nya influensan, den börjar tydligen med jätte huvudvärk och ont i hela kroppen och sen får man feber och blir massa sjuk :( och jag hade jätte ont i min käkled förut idag sedan runt två tiden fick jag en hemsk huvudvärk som inte försvann förens en timme sedan, och jag hoppas inte att den kommer tillbaka för då blir jag jätte arg!! :( 

Ja men i skolan då, så har vi några konstiga respektera mera dagar, visst det är kul så men jag tycker ändå det är lite konstigt, för vi har ofta sånna hära tema dagar, tycker att det borde ju försvinna väldigt mycket tid till att plugga och sånt liksom, men ah kul är det ju ändå, tycker bara det blir lite konstigt ;D haha! 

nu ska jag kolla lite på tv och sedan ska jag duscha och sen går jag nog och lägger mig så jag kanske slipper att bli så sjuk ;) 

Ha det bra!! :) 


 


- AnnaSeverin<3 

Av Anna Severin - 12 februari 2012 11:11

Hej!

nu har jag då inte skrivit på ett tag så nu ska jag skriva lite eller ah mest visa några bilder från förra helgen och från igår :)

Förra helgen vart jag ju hos min annie älskling, och hade kalas, och det vart ju as kul, för på kvällen sen så drog vi hem till min systers lägenhet och åt pizza och hade tjejkväll bara hon och jag :) 

Och igår då, så vart vi ute på isen, och körde lite bil, och då tog jag lite kort när några körde :) 

Självklart köra jag också! men då är det svårt att ta kort ;D haha!

Men SHET vad det är kul att köra på isen! Det är otroligt kul att göra det asso! 


       




- AnnaSeverin <3   

Ovido - Quiz & Flashcards