AnnaSeverin

Alla inlägg under juni 2012

Av Anna Severin - 30 juni 2012 22:05

Hejsan!
nu förstår ni, nu är jag hemma och sitter i soffan och kollar på kassa Godzilla. Varför visar tv bara typ sämst gjorda filmer nu mera? kollade lite på james bond, och fick höra typ skott som lät som att man slog i en plåt lite grann och blod som ja inte såg ut som blod, alltså hel kass film xd 

hatar detta!!! :( 

ja nu ska jag väl snart sova, har seriöst varit vaken rätt mycket denna veckan så borde sova, och ja vila upp mig lite. 

Känner just nu när jag rättade till mig lite i soffan och la mig mer ner så kände jag bara hur ögonen började åka igen och jag börja gäspa massa så blir nog att läsa lite bok och sen sova, böcker är alltid sövande ;) haha! 

Nu tar jag och går och lägger mig, jag behöver det ;) 

Nattinuffsan!! 


 

ni fick en liten söt bild på mig och mitt älskade hjärta Annie   


- AnnaSeverin<3 

Av Anna Severin - 28 juni 2012 19:40

Hejsan nu sitter jag här på golvet på lägret och lyssnar på en tjej som pratar, hon skrattar väldigt mycket och det är ju bra men lite irriterande ;) Haha blir iaf ett kort inlägg nu , orkar inte skriva så mycket , så ja :) Men snart är denna veckan slut och jag får "äntligen" komma hem igen , haha :) Har haft mycket att göra denna veckar på lägret så ja har inte skrivit tidigare :) Men nu pallar jag inte skriva mer så ha det gött ;) -AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 24 juni 2012 21:28

Hejsan!

Sitter nu i soffan (inte dirket ovanligt) och tittar på tv, längtar som tusan till imorgon då jag och bruttorna Annie och jenny drar på läger! naaaaiz! 

Dock hört att det ska fet regna imorgon så får se hur det blir med att sätta upp tälet och skit haha!

Men jaja, nu ska jag bära ner min tre tons packning till bilen och sen ska jag väl sova eller nåt haha :) 

Blev ett kort inlägg! Får se om vi hörs i veckan eller nåt! 


Kramisar 


 

Gamla gubben och jag!   


- AnnaSeverin<3  

Av Anna Severin - 22 juni 2012 14:37

Hejsan! 

Ja idag är det midsommar afton och jag har nyss ätit lite midsommar lunch med mamma och pappa :)

Ska väl snart fixa mig lite så ska vi åka vidare och träffa släkten, vi brukar alltid åka till nyhem och fira lite midsommar med dom så ah det ska vi göra i år igen :)

Vet dock inte om jag ska våga gå i mina shorts, ser ut som att det kommer börja regna när som helst men jaja, haha :)

Lägger upp en bild på det senare så får ni se hur dom ser ut :) 

Måste även köpa mig en ny bikini snart, eller ja ett bra underbyxor iaf, för har inte en hel asso typ som hör ihop med överdelen om man säger så, så jag tittar lite nu på mylovebasket, och har hittat ett par riktigt söta underbyxor, 

ASOS - ASOS Bow Hipster Bikini Briefs hos Mylovebasket

Tycker dom vart riktigt söta! 
Ska nog köpa dom senare när jag får lite mer pengar, ska sommarjobba lite så får jag mer pengar! ;D 

Den kostar visserligen bara 73kr men ändå, har en just nu som funkar att använda så då får man lägga pengarna på vettigare saker förtillfället ;) 


Ja men nu måste jag skynda mig lite faktiskt! 
Ha det fint! 


- AnnaSeverin <3 


Av Anna Severin - 18 juni 2012 17:59

Hejsan!

Ja men shit, vilka upp och ner gångar det finns i livet asso,  men det är väl sånt man får leva med antar jag

Nu längtar jag mig bara bort till nästa vecka då jag får umgås med underbara människor i en vecka utan att ha massa problem att tänka på. 

Men ja , jag får ju vänta. 

Imorgon drar jag och mamma och lilla plutten då är klart till stan och köper mig ett par shorts. 

Nu ska jag bara chilla lite, förhoppningsvis spela lite lol ikväll, vore gött och tänka på annat! 


Ha det bra! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 17 juni 2012 23:36

P A T E T I S K A     M Ä N N I S K A 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 16 juni 2012 23:51



Jag försökte skrika, men rösten sprack

jag vill inte vara med. 

Av Anna Severin - 14 juni 2012 22:30
Hejsan! 
Sitter nu helt dö trött efter att ha suttit och spelat från kl typ 23:00 igår kväll till halv fem i morses!
höll på att somna på datan sista gamet.. blev rätt arg ocskå så kände att pontus och danne inte skulle behöva stå ut med att jag sitter och skäller på alla andra xd
haha somnade inte fören vid typ fem halv sex, och blev väckt 8 somnade om sedan igen och vaknade typ halv ett. 
Och nu sitter jag här och ska fixa med för att sedan dra till herrljunga till min älskade bannie!!
Ska sova hos henne till imorgon för att då slutar hon skolan och då ska jag vara med på hennes skolavslutning!
kommer bli fett för dom är sååå underbara människorna där nere!
Känns rätt sugigt att jag inte är där nere så ofta längre, att jag inte träffar dom så ofta :(
men är glad att jag får träffa dom någon gång iaf!!




HAHA!

ingså nu när jag kom hem att jag skrev detta igår eftermiddag men jag postade det aldrig! hahaha!
men jaja! kommit hem från herrljunga/vårgårda/herrljunga (igen) nu haha :)
ska väl bara lägga mig i sängen och läsa en bok nu sen sova för ska upp tidigt imorgon, tyvärr
ska till läkaren kl halv 11 och sen efter det ska jag äta lunch ihop med mamma och pappa inne i stan :)
myyys! :)
jaopp men denna gången ja då postar jag det haha!! :D

Kramis!

 

- AnnaSeverin <3
Ovido - Quiz & Flashcards