AnnaSeverin

Alla inlägg under november 2012

Av Anna Severin - 28 november 2012 21:30

Hejsan! 

Soffan är ganska bekväm asso, sitter och chillar i soffan med Ulrik Munther i lurarna! 

Leter lite musik till imorgon, känner att jag behöver ny musik för jag lyssnar alltid på samma känns det som! 

En otroligt bra lista är Extra mycket fyllning by Anton Bergmalm. 

Vet dock inte hur den listan kom till på min spotify, men helt plötsligt så vart den där och det är jag illa glad för! 

En otroligt bra lista! Asso det är allt från gammal musik till ny och fräsh! 

älskar den! 


Vart en kortis i skolan idag, började dagen i studion och fotade John min systerson dåra! :) 
Lite jobbigt dock för han gör ju aldrig som man säger ;) 

Men det hör ju till när man är liten! 

Lägger upp en bild nu som jag tog på han sen kommer det kankse någon mer imorgon! 


Vad händer imorgon jao? 

Skolan som vanligt, sen hem och fixa inför min fotoutsällning! 

Fett naaajs! 

Alla som inte har så långt bort kom gärna till Od på söndag 2dec kl 14-17 och titta på min utsällning och på julmarknad! 

Ska försöka göra så att det bli så fint som möjligt! 


Nu, asso ja nu jag ska nog fixa mitt hår samtidigt som jag ska spela lite lol! 

Ett game sen ska jag sova :) 


Så nu får ni ha de så bra och btw! Glöm inte rösta på min bild!! 


http://nellyfashion.nelly.com/se/?entry=332646895471326299_19488356 


Ha de fint! 



 



- AnnaSeverin<3 

Av Anna Severin - 27 november 2012 11:15

Shoshen!


Ni glömmer väl inte att rösta på min bild? ;) 
Tänk på att jag pinades ute i kylan den kvällen! haha nä men rösta ifall ni gillar den! 

Skulle iaf bli sjukt glad ifall ni gjorde det!! :)



 



Klicka på bilden för att komma till röstningen! 


- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 26 november 2012 18:53

Hejsan! 

Skit dag idag asso, regn är inte bra, ska va snö, snö är bättre. 

Idrott - hm känner inte för att ha idrott idag.. 

Just nu är det lite tråkgt att sitta här i skolan, sitter med hörlurarna och dunkar musik och stänger ute världen, det är dock rätt skönt, rätt knas för varje gång jag lyssnar på musik så liksom försvinner jag in i en annan värld. 


Hade föresten en fruktansvärt bra helg vill jag lova! 

Med världens bästa Tobbe och dom andra goa människorna i Vårgårda!! 

Ni gjorde min helg underbar tack bääbboos   


Längtar till fredag! Då ska jag gå på bio med min älskade Snuttis Annie!! 

Vet dock inte vilken film än men men det löser sig!! 


Nu ska jag städa lite sen kolla fiilm! 

Ha det! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 25 november 2012 21:26

Heeejsan! 


Tycker ni alla ska ta och rösta på mitt söta lilla bidrag, tog mig tid till att fixa mitt jobbiga hår och klev ut i snön och kylan! 


Klicka på bilden för att gå till nellyfashion

Klänningen är köpt på nelly outlet i Borås på Åhaga för två sommrar sedan och är väääääl använd! Inget dåligt köp jag gjorde! 


Snäääääälllla gör mig söndag bra och rösta på min bild! 


- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 21 november 2012 20:00

Halloj! 

har kännt att jag kanske inte skrivit så mycket det senaste nu men jaja skriver när jag skriver ;) 

Kom hem för typ en timme sen från körskolan. Det är ju teori varje onsdag, börjar dock bli lite långtråkigt, men aja tre kurser kvar bara sen är det över :P 

Och sen i januari så ska jag börja köra på körskolan också, eftersom att jag tar körkortet i Juli så kände jag att det inte vart någon mening med att slösa dom här lektionerna nu i början när jag inte ens får ta kortet än likosm :P 


Försöker föresten verkligen gå upp i vikt nu, har börjat skriva ner allt jag äter på en vecka nu också, så min idrottslärare kan hjälpa mig och fixa en bra kost! 

Får se hur detta gå nu!! Ska kämpa för det här nu! 

43-45 kg funkar inte när man är 17 år och 170 lång. Det går inte ihop. 


Nu ska jag springa och duscha och sen mysa ner mig i soffan!! 

Ha det bra! 


 


- AnnaSeverin <3 

.

Av Anna Severin - 16 november 2012 23:37

  


Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka 

 

 

- AnnaSeverin

 

Av Anna Severin - 15 november 2012 11:35

Här kommer tre av dom bilderna jag redigerade igår! 

Orkade inte lägga upp dom igår så fick bli idag istället! 


      



- AnnaSeverin <3



Av Anna Severin - 14 november 2012 11:39

Sholahop! 

Tänkte att jag skulle vara lite snäll och slänga ut en bild på mig och min kära pappsen! 

Dock är det ju syrrans födelsedag idag men har ingen bild på henne på denna datorn! 
Men säger iaf Grattis till min stora syster Sara! :)


 



Känner nu att det börjar dra sig mot lunch för min mage kurrar gärnet nu asso. 

Folk tror väl snart att det är ett monster här inne. 

Efter lunchen blir det fotoutställning med klassen. Woho eller nåt

Visst det är kul att kolla åp utställningar men att titta på en fotograf man inte ens känner till och när man inte vet något om fotografen så känner jag inte någon lust i att gå dit! 

Men nu ska jag gå och försöka äta något med mina onda tänder! 


Ha det! 


- AnnaSeverin <3 


Ovido - Quiz & Flashcards