AnnaSeverin

Alla inlägg under april 2012

Av Anna Severin - 27 april 2012 09:05

Hejsan

Jag kan ju säga såhär med en gång att jag är jättetrött, och otroligt trött på alla dessa människor som tittar på en när man går förbi och sedan skrattar åt en , och säger massa saker när dom tror att man inte hör, asso grejen är den att det är såååååååå irriterande när man typ ser lite udda ut än vanligt och sen säger någon bakom en "-ååh söt " med en såndär hånande irritarande ful röst, som man skulle kunna döda någon varje gång man hör den rösten!!!! 

Ja men åh på toppen av det där, så ska vi sitta här och göra ingenting, till kl två typ! Asso kan man ha en mer ovärd dag än denna, det är SÅ jobbigt -.-' 

Skulle stannat hemma! Trodde vi skulel filma på lektionen idag, men nedå då går läraren och blir sjuk och säger att vi ska göra sker som man ligger efter med, men grjen är den att om man inte har något som man ligger efter i så kan man ju inte göra något!!!

oh goooooood, hoppas ni har en bättre dag än mig...

Ne nu ska jag inte klaga mer, så ni ska få slippa höra detta tråkiga tjat.

Ha det bra. 


 


- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 25 april 2012 11:19

Sho

asso jag är så sjukt kass på detta känner jag, har verkligen inget att skriva om, jag har liksom inget liv, eller det händer iaf inget i mitt liv ;) haha!

Allt känns knasigt nu, det finns så mycket som jag borde göra och så mycket som inte inte borde göra!

Jag borde tillexempel göra min läxa någon gång! men jag gör aldrig det -.-'

jag borde också gå ut och gå en gång om dagen, vilket jag heller aldrig gör!

jag borde tänka först och säga sen, och inte säga först och tänka sen

jag borde lyssna mer på mina päron

jag borde leka mer med min lilla älskling pälskling John!

jag borde INTE gå och skåps äta hela tiden

jag borde INTE sitta framför datan/tvn 24/7

jag borde INTE gjort så som jag gjrode förut idag

jag borde INTE skrika, och vara så arg (vilket jag ofta är) på mina päron

jag borde INTE stänga in mig på mitt rum och bara lyssna på musik så fort jag kommer hem

jag borde INTE sitta på fb HELA tiden -.-'


ja men det är MASSA mer saker som jag INTE borde göra och saker jag BORDE göra... allt blir knas så fort jag är lat, vilket jag ofta ofta ofta är!!

Jag måste fixa iordning på mitt liv nu, jag måste göra mina läxor, och definitivt göra saker på lektion och inte sitta här och blogga ;) HAHA!

Jag är bara så mycket bättre än er ! ;) 


Ja men nu ska jag nog ta vara på mitt skolarbete som Måns just va här och sa till mig att jag skulle göra ;)

Ha det gööööttt :)


 


- AnnaSeverin <3



Av Anna Severin - 14 april 2012 23:42

japp jag har världens sämsta kväll och allt är ditt fel, japp männsikan vet inte vem det är, för personen i fråga fattar aldrig att jag blir sårad. Men jaja ska inte gå ner mig för det, men jag tänker iaf gå och lägga mig , tror jag. 

AH blir så fett förbannad på min spotify nu också! Jag fick premium i ett år för några dagar sedan och ända sedan jag skaffade det så har låtarna börjat cpa, om jag tex lyssnar på låtar då så efter ett tag så slutar det låta, men ändå så rullar själva låten, men det hörs liksom inget och jag blir så ARG! 

ÅÅÅÅH varför ska allt bara cpa när jag redan har det kasst! detta suger -.-' 

ah men förlåt för ett irriterat inlägg, jaja stå ut eller slut läs, thats it! 


Kram på er, hoppas på bättre humör imorgon! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 13 april 2012 22:29

Hejsan, shit vilken dag! 

Har varit hemma tänkte jag säga men det har jag ju inte varit, jag vart nere i ljung och träffade två töntar ;) Sen åkade jag och spelade bowling i två timmar, så fett kul, ärligt så mycket bowling som jag spelar borde jag bli proffs snart!! :D 

Men jaja, försökt lära mig åka longboard idag men inte gått sådär jätte bra ;) höll på att dö , bara för att det är den 13:de idag eller hur ;) 

men men, ja nu sitter jag och snackar på skype med två töntar igen ;) och ja rätt kul x'd

haha! 

men orkar inte skriva mer, skriver mer imorgon :) 


Kramisar! :) 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 11 april 2012 23:13

Hejsan! 
Idag orkar jag inte skriva något speciellt långt inlägg, kan säga att jag har ett rätt grymt lov ändå, dansat rätt mycket detta lovet och det känns awesome, men det som känns mindre bra är att jag har skol arbete kvar att göra -.-'

Kan säga att imorgon drar jag till herrljunga till min älskling pälskling Annie, och träffar lite annat folk också! 

Men jaja, ni ska få en liten bild bombis på mig och min pluttis!! 

Jag kan inte beskriva min kärlek till dig, det finns ingen som någonsin kan ta din plats i mitt hjärta, du betyder såååå mycket för mig 

Önskar du kunde läsa redan nu, önskar du verkligen kunde förså meningen med jag älskar dig, så du kunde förstå hur mycket jag håller dig kär 

älskar dig min systerson <3 


             


 Fick en liten bild på mig där i slutet också , bara för att jag kan ;)


  

- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 9 april 2012 11:52

Hejsan! 

NU är jag taggad igen , ska iväg med brudarna och dansa idag igen! ska bli fett kul! Hoppas mitt rygg ont inte kommer tillbaka bara! 

Står nu och plattar håret lite emellant åt när jag skriver, men det funkar ju inte för håret blir inte platt det bara ställer sig upp igen -.-' AS JOBBIGT! haha! 

Ja men fredagen dåra vart GALEN! hur kul som helst, publiken bara skrek och skrek och vart as taggade på att se oss dansa! haha! fett kul! 

Hoppas dom är lika taggade idag som i fredags! 


Oj nu måste jag nog äta något och sen fixa klart mig ! 

Ha det gött!! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 5 april 2012 20:04

nä asso jag är ärligt bara inte på humör för att blogga, inte taggad för dansen,inte på humör, bara allmänt sur och ledsen, så nu är allt bajs och mitt liv suger! 

JÄY! hoppas ni har en bättre dag än mig! 


- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 4 april 2012 22:47

Heeej!

här sitter nu en överlycklig tjej och äter kebabchips och bara göttar mig i att jag har lov nu, helt underbart asso!

Ja men jodå så att, nä men vad ska man hitta på, tror ärligt jag går och lägger mig och sover lite, rätt trött, somnade när jag kom hem och somnar snart igen, ärligt asso, känns som att mitt liv består av att sova x'D 

Asso shit längtar till fredag eller vad?!?!?!?!?! Vi i dansgruppen edge, ska åka till jönköping och dansa på en konferens som är as stor, alltså det vill säga typ flera 100pers! och jag kommer döööööö!!! 
Så ränka inte med att jag bloggar efter fredagen ;)

Haha nej men ärligt, kommer bli så himla grymt, vi är typ 11pers och har inte dansat för mer än 60per på samma gång,inte så länge jag har dansat iaf, och nu åker vi först till jönköping på fredag, och söndag dansar vi i eggvena, och på måndags så dansar vi i bjurum bredvid honborgarsjön, och jag har då hört att det kommer kändisar dit!!!! 

AH fett spänd!

nä nu drar jag till sängen, bloggar mer om dansen på fredag och slänger la in ett kort bloggandes imorgon eller nåt!

Ha det gött!


 


- AnnaSeverin <3   

Ovido - Quiz & Flashcards