AnnaSeverin

Alla inlägg under december 2011

Av Anna Severin - 31 december 2011 20:10

Hejsan !Blir ett kort nyårs inläggNu sitter jag och väntar på mat Med snygga och goa brudar, riktigt go mat ser det ut att bli! Är förresten i särna nu och shit jag har lärt mig att åka snowboard på två dagar!!! Galet bra ! Ska äta nu så hare göttt! Bilder på kvällen kommer när jag kommit en igen ! Kjaaaam! Gott nytt år!! - AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 26 december 2011 12:30

Jo men tjena! 

Nu snart så ska man åka in till ulricehamn och äta lite julmiddag och sånt hos släktingar, är sjukt kul asso! 

Det är en sak jag inte kan sluta tänka på och det är att JAG åker till SÄRNA imorgon och det kommer bli GRYYYYYMT!

Är sjukt taggad, kan inte sluta tänka kan inte kan inte jag kan verkligen inte! 

jag vill åka nu, åka idag! bara upp dit och chilla skiten ur mig! 

Lära mig åka snowboard / DÖ och ha det gött! :)

Jaja jag kommer väl dit snart, det är ju ändå imorgon vi åker ;D 

Ja men nu hinner jag inte skriva mera för nu måste jag fixa mig ;D

Skriver nog lite ikväll när jag kommer hem och sen skriver jag imorgon i bussen för på morgonen hinner jag inte!

Kram! 


 


- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 25 december 2011 17:50

NEJ! 

Precis när jag går ut och fotar så börjar det regna.. springer in och hämtar ett paraply, men det gick inte så bra men jag fick några kort , men inte super bra.. 

men ni kan få se dom iaf :)


     



- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 25 december 2011 16:51

Go kväll? eller nåt? 

KNASIGT.. nu har jag legat och sovit från kl tre, rätt skönt, ibland kan det vara det, varit vaken lite då och då sen tre men har sovit större delen nurå, sitter just nu i ett mörkt rum, med bara ljusstaken i fönstret och ett litet ljus bredvid mig tänt, riktigt mysigt! 

Känns nästan som att det är strömavbrott, och ibland önskar man att det är det, bara för att kunna mysa lite extra! 

Chipsen är bredvid mig och även en flaska julmust, ska snart gå och hämta lite chocklad, gott! 

Jag funderar på att ikväll gå ut och fota, när det är riktigt mörkt, men då tänker jag.. hm vad ska jag fota? finns ju inte direkt någon stor väg som man kan fota bilarna på eller direkt några stora lysen eller lampor, men jag får väl se vad jag hittar, har ju ändå typ några gatlampor här ute i skogen ;D 

Jag känner att jag måste åka in till någon stad på kvällen/natten och fota, det är så otroligt vackert då! 

I sommar när vi åker till Gotland eller Fjällbacka så ska jag allt ta och fota på natten! :D 

fast då är problemet att det blir ju aldrig riktigt mörkt på sommarnätterna, men jag får väl hitta på något, ska ju ta med kameran upp till Särna och då tar jag med mig stativet så jag kan fota! :D 

Kommer bli grymt där upp btw ;D 

Nä nu kilar jag ut en sväng, ska försöka få med mig mamma annars går jag själv :)

Lägger in bilderna sen, ifall det blir några bra ;D 


Hare göött 



Blev en bild från i somras :)


  

- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 25 december 2011 12:07

Hejsan

ja men då vart julafton över, rätt lyckad dag igår faktiskt, bättre än väntat, fick ju en IPOD! och jag höll på att dö!!
Men jaja, nu sitter jag här och dricker julmust och äter chips, guuuuttt, längtar till imorgon för då ska vi åka till kusinerna, och det är alltid lika kul, även om man inte bor så himla långt bort eller egenligen i allmänhet har dom rätt nära så träffar man dom nästan bara en gång om året, det är nästan bara på jul, sen några födelsedagar här och där, studenten och lite sånt, men det är alltid lika kul! Älskar släkten asso! haha! 

Det bästa är att nästan hela släkten har samma intresse och det gör grejen så mycket bättre, många av "barnen" i släkten tycker om att fota, och är otroligt duktiga på det också! och det är alltid kul, själv är jag inte proffs och inte heller kan jag så mycket om foto och kramera och sånt men det är ändå kul, för det har ju visat sig att folk gillar mina kort jag tar iaf :) 

Så ja, men det kommer ju bli kul ! :)


Sen på tisdag! om två dagar! då är det SÄRNA!!!! :D:D:D:D:D

Har redan packat typ allt, nästan allt två väskor står klara, nu är det bara det sista lilla som ska ner i en till väska! :D 

IIIIH asso shit kan inte vänta, tror aldrig jag har varit såhär taggad, äntligen ska jag få komma bort från allt här nere, bara få komma bort koppla av och lära mig åka snowboard!!! :D 

Kommer ju bli gryyyyyyyyymmmmmt! :D 

Lite bilder kanske kommer, men då blir det inte på bloggen utan det blir på fb, för jag kan nog itne lägga upp bilder på bloggen från mobilen, men jag ska allt ta och försöka skriva någon gång ibland om jag hinner! 

Nu ska jag ta och sätta mig på golvet med min underbara värme filt och världens bästa bok! 

och även lyssna på Sexy and i know it - LMFAO (y)

Kram ha en bra dag! :D 



Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.     


- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 24 december 2011 19:59

Hejsan! 

Här kommer mina julklappar! :)




IPOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GALEN! förlåt för bilden x'D 




Värmefilt = UNDERBART!




Familjespel! älskar att sitta med famlijen och spela!





John Severin - kort på min älskade systerson , kärlek till dig (L)





Doftljus :)



Rätt lyckad dag ändå, lite smått cp här och där men jaja.. alla kan inte vara perfekta.



- AnnaSeverin <3      

Av Anna Severin - 24 december 2011 18:12

Shoo!

Nu är bussresan upp till Särna räddad! Istället för att jag ska lyssna på mobilen så att den dör, så har jag nu fått mig en ipod nano!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
YBERLYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Satt igår och ladda ner 85låtar till mobilen för att jag skulle ha på resan upp men nu behövs inte detta! WIIE! nu slipper mobilen dö! :D

LYCKLIG TJEJ!


- AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 24 december 2011 14:10

Hejsan! 

Härlig dag! jodå så att det är julafton idag, känns ju rätt tufft, har fått toffsar idag, som en liten morgonjulklapp från julstrumpan :) 

Vaknade av att det plingade på dörren och jag flyger upp och går och öppnar dörren, men ingen där.. så går mot andra dörren och mamma öppnar och då är morfar där, kul jo visst men jag gick och la mig igen x'D halloj! klockan vart knappt nio så vart dö trött! hihi. 

Vaknade sedan igen, och hade fått super många god jul sms, så GOD JUL! 

Nu har ja ätit lite julbord tillsammans med famljen, bättre än väntat, och det känns bra! 

Faktsitk rätt glad för det hära. 

John ligger nu och sover, och när han vaknar så ska vi kolla på kalle ankas jul! :) som alla år! 

Sitter och väntar sjukt mycket på kalle anka! :D 

Sen så drar jag och "köper tidning" för då kommer Tomten ;D 

Nu ska jag gå och hjälpa min kära syster att uppdatera hennes iphone, så hare gött! 

Och ha en riktigt God Jul! :) 


God jul från Tomten Anna i Od 

Julkortet gjorde kära Caroline! :D   


- AnnaSeverin

Ovido - Quiz & Flashcards