AnnaSeverin

Alla inlägg under november 2011

Av Anna Severin - 29 november 2011 14:38

Hejsan.

Jag skriver verkligen inte så mycket nu mera längre , jag har ingen aning om varför, men det blir inte så , men iaf, nu sitter jag på sista lektionen, tisdagar är verkligen sega, har tre lektioner, jag börjar 9 och har två lektioner på morgonen och sen från 11:40 har jag rast till kl 14:00 rätt segt asso..

Sitter och skriver om liberalism på samhällen och ah har allmänt tråkigt, ska snart gå och ah in till stan eller nåt, köpa någoe gott och tugga på och sen ska jag hem med pappa.

Jag har inte sovit så mycket i natt, jag sover knappt längre, det är jobbigt att sova ;D haha nä men jag vet inte varför jag itne sover, tänker för mycket antar jag men jaja det blir väl bra ändå ! :)

nu får jag nog sluta ;D

kram på er !


- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 22 november 2011 10:36

Hejsan , har inte skrivit på ett tag för att det har hänt så mycket nu och jag har verkligen mått kasst ett tag , men börjar må bättre nu , mådde bättre i lördags efter att ha pratat med en person , men nu idag, nä mer igår eftermiddag när jag åkte hem så blev det verkligen värre igen , usch vet inte vad jag ska göra längre asso , men men jag får väl överleva ändå , det går segt men det funkar la Ikväll så ska jag hem och så ska jag och mammsen städa mitt rum , har inte sovit där inne på två veckor.. Och knappt varit där inne heller så vi ska städa lite och byta gardiner och sen ska vi kanske baka lite pepparkakor :) Nu sitter jag och har matte , inte direkt roligt men vad ska man göra ? Måste ju vara i skolan Kram på er- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 12 november 2011 14:06

Hejsan

nu är jag hemma idag, har städat mitt rum och lite så, har bara haft en chill dag hemma med mamma, pappa kom nyss hem också, han har fixat lite nere på sämsjöborg :) Ska bli nice att se huset när det blir klart ! 

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske lite mys hemma bara. 

Imorgon tror jag att jag ska dra till oskar, jag hoppas det iaf, annars så vet jag inte vad som ska hända :) 

Känner att jag är lite seg på att blogga numera, vet inte riktigt vad jag ska skriva längre, tror mitt liv har blivit tråkigare ;D hahah ! 

Ne men det är nog det att jag gör inte lika mycket på dagarna nu som jag gjorde i somras, för då vart jag ju ute typ hela tiden, och vart med kompisar och massa sånt, nu är jag mest bara hemma eller så är jag hos oskar då och då. :) 

Nu skulle nog mamma och jag iväg, hm vet inte vart jag skulle men det kommer nog fram snart ! haha :D 

Puss och kram ! 

ojoj gammal bild på mig, men jag bjuder på den ;D

  

- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 11 november 2011 12:51

Hejsan !

Det är fredag och det är gött, visst inte roligt att jag inte ska till oskar i idag men ändå gött att det är helg plus att jag slutar snart , så jag tar två tåget ner till herrljunga !!! :D

Håller på att redigera film på lektionen nu, rätt nice faktiskt, en chill lektion :)

Men nu pallar jag inte skriva ;D


Pussis och kramis 


- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 10 november 2011 12:29

Hejsan

sitter nu i skolan och chillar lite,vänta på att lektionen ska börja, lite segt för vi ska göra något runt om en film som vi sett fast jag såg ju bara slutet så jag fattar ju inget -.-'

Innan vi gick och satte oss där så satt vi i soffan och hade lite torsdagsmys, ligger bild ute på fb ;)

Carro och Annie hade det nog jätte mysigt, Annie hade en kudde på huvudet och Carro hade luvan ner draget så långt hon kunde ;D

Ikväll så ska jag kanske vara med min kära michis !

Har saaaaaaaknat henne sjukt mycket ! har knappt träffat henne sen jag började skolan igen :( blir verkligen sjukt ledsen över att jag knappt träffar alla på altorp numera :(

Nu måste jag nog lyssna lite ;D
Hare gött !


 


- AnnaSeverin <3

Av Anna Severin - 7 november 2011 18:26

John min älskade ängel

om jag var utan dig vet jag inte vart jag skulle ta vägen, du får mig att le, du får mig att gråta, även om du är taskig ibland och slår mig , så kommer du alltid tillbaka till mig och ber om förlåtelse och sedan flörtar du alltid med mig 

Vad skulle jag göra utan dig? 

Aldrig trodde jag att det skulle finnas små söta ungar som dig, du beter dig som om du vore min egen bror, jag vet att du älskar mig för du säger det ofta till mig, och varje gång vi inte har setts på ett bra tag så kramar du mig hur mycket som helst och pussar mig en massa, då är jag det ända du tänker på , jag kommer aldrig kunna hata dig, du är den som jag vet alltid kommer stå vid min sida, du kommer aldrig att lämna mig mitt hjärta

Du är så otroligt söt så jag inte tror att det är sant, jag skulle kunna hålla på i en evighet bara att babla om hur söt du är och hur otroligt mycket du betyder för mig, det finns inget som kan få mig att sluta älska dig. 

Åh mitt hjärta du tog mig med storm när jag träffade dig första gången, så liten och så söt, du höll mig i handen och log lite grann emot mig, kommer aldrig glömma den dagen.

Du skulle föddits två dagar efter min födelsedag, och jag minns att jag vart så otroligt arg för att jag ville inte att du skulle föddas förtidigt och komma på min födelsedag, det skulle ha förstört allt, men så blev du mycket senare än beräknat och du kom två eller tre timmar innan pappas födelsedag, den 3 agusti då är du minnsan född, helt galet vad jag minns 4 agusti då jag träffade dig för första gången. Man glömmer inte de man vill minnas, och dig vill jag aldrig glömma. 

Puss på dig min älskade systerson jag kommer alltid älska dig min otroligt vacka ängel  


   

min lilla bäbis, helt galet att du har varit så liten !

   

Kommer stå vid din sida så länge jag lever !  



- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 7 november 2011 15:02

Hejsan

nu är jag hemma igen -.- gick till skolan men jag klarade inte hela dagen, så jag tog tåget hem och nu mår jag lite bättre iaf 

vart hos oskar i helgen också, och jag hade helt underbart, han är världens bästa ängel ! 

det är galet att jag saknar min älskade ängel så sjukt mycket, saknar han hela tiden !

Imorgon är det skolan igen dåra, lite tråkigt men sånt är ett måste 

Nu sitter jag och kollar på simpson och ska nog äta snart :) 

Kram på er <3 

 

- AnnaSeverin <3 

Ovido - Quiz & Flashcards