AnnaSeverin

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

galeeet

Av Anna Severin - 19 oktober 2014 21:27

Fett galet att jag knappt alls skrivit något på typ 100000 år känns det som! 

Och nu vart det la dax dåra! 

Har hänt enheeeldel, nytt jobb, fått ny vän, ny hund , ny klänning , ny TATUERING! WAH! 

Så mycket ! 

Kommer visa mycket i bilder nu istället för pallar inte skriva allt som hänt! 


Men ja som sagt, iaf jag har fått ett nytt jobb dåra eftersom att det jag hade tidigare som skolfotograf bara vart ett säsongs jobb, så nu jobbar jag på en godisfabrik, fett gott hihi :3 


Ny hund hade jag också fått dåra hämtade en hund på 11 månader för drygt en vecka sedan. Är så otroligt lycklig så jag vet inte vad! Efter att laban försvann så har det varit jobbigt och otroligt tråkigt här hemma, har inte mått så super bra det senaste , men så kommer lilla Max in i mitt liv och gör det mycket bättre   


     


Sen har jag ju ocskå då gått och tatuerat mig, och det är till minne av min älskade lilla Laban!

Gjorde inte så otroligt ont som jag trodde att det skulle göra, så det vart fett värt det! 

Riktigt bra tatuerare också! :D 

     


Kommer bah bomba med bilder nu från vad som har hänt! 

Är verkligen lyckligare än någonsin! 

                 


Har också världens finaste bild på mig och min bästa Ellinor 

Gumman jag älskar dig mest i hela världen , vet att det är knas ibland och att jag är knas ibland också. Vet att jag kan vara fett seg på att svara ibland och sånt och är fett tråkig ibland, men jag älskar att jag bah kan ringa dig och bah gråta och du prata förstånd i mig, och jag älskar att du ringer mig så ofta. Jag mår så bra av att prata med dig! Förlåt för allt jag någinsin gjort gumman! Jag kommer alltid vara vid din sida babe   



Puss på er gullisar haha...


- AnnaSeverin  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Severin - 16 november 2014 22:41


shoho Söndag kväll nu då , ingen bra dag idag , eller ja morgondagen kommer bli jobbigare och längre , har en operation som väntar mig imorgonbitti , fett rädd kommer typ dö men det går nog bra. För er som inte vet så ska Jag operera bort en knöl i...

Av Anna Severin - 2 november 2014 19:21

nämen! Tjenare! Vad händer? Har inte hänt så himla mycket sen jag skrev sist dock! Sitter nu och spelar bingo vinner dock inget! Än så länge iallafall! Som ni ser så spelar Max bingo med mig också men han tycker inte det är så himla kul ! Haha! ...

Av Anna Severin - 28 augusti 2014 21:17

Halli hallå godingar ! Har haft en rätt skön vecka , jobbat som attan , och stressat sönder mig nästan haha nä men har vart fett kul ändå! Åh har gått och blivit kär också! I en klocka ! Haha!! Köpte mig en Daniel Wellington i måndags! Super nöjd...

Av Anna Severin - 23 augusti 2014 23:31

ask me a quuuestionnn pleeeeees   har fett tråkigt så ställ massor med frågor till mig!    http://ask.fm/AnnaSeverinn         ...

Av Anna Severin - 21 augusti 2014 18:38


Så skönt att det snart är helg igen , det är underbart , det är riktigt underbart att jobba också , speciellt idag för idag har jag jobbat nästan helt själv! Och det har gått super bra! Sitter nu och äter lassange och kollar paradise hotell , och t...

Ovido - Quiz & Flashcards