AnnaSeverin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Severin - 29 augusti 2011 13:09

Hejhopp


Idag är jag hemma, åkte ner till stationen på väg till skoan och kände att jag inte kunde gå till skolan idag, hade så jätte ont i magen så det fick bli att pappa åkte och hämta mig, har sovit i soffan ett bra tag nu, och nu sitter jag med datan i knät och kollar på tv, funderar på att trycka i mig något att äta, får se hur det går med den saken 
Jaja, får väl ta och leta efter något !

Kram på er

 


- AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 28 augusti 2011 19:08

Hej!


Igår blev det världens åsk väder! 
Vi har inte haft sånt åsk värder på hur länge som helst , och helt plötsligt har väl blixten slagit ner i telias antenn så jag har knappt någon mottagning på mobilen jätte jobbigt faktiskt -.-'

Men jaja även igår så vart jag hos osse under dagen!
Jätte kul, vi gick till ica och köpte lite godis, gick hem och satte oss i soffan och pratade och hade det gött! :)

På kvällen åkte vi till en som heter Jonathan och de vart enormt roligt!
Adam och Sigge ni är ju grymt roliga!
Skrattade så jag grät åh shit va kul det var!

Kollade lite film också, rätt dålig men ändå lite rolig film!

När vi åkte hem igen så hade mamma inte kommit till Vårgårda än så jag fick sitta och vänta på henne hemma hos Oskar, vi satte oss i soffan och pratade en stund men tillslut så somnade jag (aa)
Men de vart mysigt!

Åkte sedan hem och la mig :)

Idag drog jag och mamma till Alum !

Jag köpte marsipan och glasyr så nu håller jag på att baka kaka som jag ska dekorera sen ;)
Hittade ingen väska så vi fick åka till A-sås istället då, och där hittade jag en väska :)

och även ett par skor i A-sås :) 





Veckans hiss !


- Friluftsdag !

Hade friluftsdag i skolan, först vart jag väldigt neggative mot de men åkte iväg till skolan ändå, och hade jätte roligt!
Hade konstsim och lite andra roliga tävlingar!


- Vart hos Osse i lördags !

 Åkte hem till Osse i lördags dåra, och hade det jätte kul! :)


Veckans Diss !


- Blivit sjuk ! 

Efter konstsimmet i fredags så har jag blivit sjuk ! Inte så jätte sjuk men lite tät i näsan och ont i halsen, men men får väl gå till skolan imorgon ändå ! 


- Inte träffa Osse

Det är ju egentligen en diss varje vecka, men det är så jobbigt att jag inte får träffa osse mer än en gång i veckan nu eftersom att vi går i olika skolor och bor rätt långt bort i från varandra :( 


- Ingen mottagning ! 

ÄR SÅÅÅÅÅÅ SUR för att jag inte har någon mottagning på mobilen ! 
Är riktigt trött på telia nu !

Dom säger en massa saker men ändå så håller dom nästan aldrig vad dom lovar ! 



- AnnaSeverin <3  

Av Anna Severin - 26 augusti 2011 19:18

Ojoj! 

Vilken dag säger jag bara!

När man kommer till skolan så står alla utanför och är beredda på att gå! 
Vi går sedan till almenäs (stavning) det tog väldigt lång tid och det vart enormt jobbigt!
När vi väl kommer fram så börjar "lekarna" eller aha tävlingarna då som klasserna skulle göra!
Första var att vi skulle ta en kartong och flytta över hela klassen till andra sidan utan att nudda gräset :) lite kul men jobbigt

Sedan den andra grejen vart att alla i hela klassen skulle sitta ihop bundna i fötterna och gå över till andra sidan gíck rätt bra men fick väldigt ont i benet!

För vi satt ju fast bundna i plats band sånna som går att spänna åt men inte dra loss så det gjorde ju as ont i benet på mig!

Tredje grejen vart att hoppa säck!
inte lika kul men som tur trilla jag inte som jag brukar göra!

Efter dom tre grenarna så vart de lunch bara lite korv och en MER.
När vi hade ätit så skulle vi ha konstsim!
Ojoj det gick ju sådär!
HAHA men roligt vart de förutom att jag fick en såndär panik atack för att de vart för kallt så jag visste inte vad jag skulle göra men de fick gå, fick ju göra det för klassens skull.
Sen hade vi irllendsk julafton i vattnet! grymt kul!

När allt vart klart där nere på almenäs så gick jag och ellinor upp till sjöbo och tog bussen därifrån till knalleland!
Men problemet vart då att hela bussen vart jätte full så man fick knappt plats och hade typ ingen luft där inne i bussen
och det vart heller inte mycket bättre luft inne på tåget!
Menmen, sånt är livet ibland

Imorgon drar jag till Osse! :)

Men nu måste jag dra ska ge hunden mat ;)
Kram på er!

 


-AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 25 augusti 2011 17:53

Hej! 

Nu sitter jag och sjunger för osse i tele, funderar på att städa en stund sen också för det ser hemskt ut här, x'D

Ska även ta en dusch ikväll! 

Dagen i skolan idag har varit rätt sköj slutade tidigare idag igen, fast ändå rätt jobbigt för att jag hann ändå inte med två tåget så fick gå runt i borås i en och en halv timme utan att gör något -.-


Imorgon ska de vara friluftsdag på skolan och vi ska göra något konstigt vet inte vad men jaja :p 
Nu pallar jag inte skriva mer så kram :) <3


   


- AnnaSeverin<3

Av Anna Severin - 23 augusti 2011 20:37

Vicrotia du är min älskade syster! 
Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra utan dig! 

Du får mig att skratta du får mig att le

Du får mig att må bra, åh du är så enormt grym

Victoria jag älskar dig enormt mycket!


Saknar dig massa min syster <3


   

- AnnaSeverin <3 

Av Anna Severin - 23 augusti 2011 20:06

Hejsan! 

Sitter nu i soffan och fundilerar lite, frågan är om man ska gå och duscha nu eller senare, och om man verkligen ska orkar gå till skolan imorgon?

Är redan skoltrött, fattar inte, när jag väl är där, så är det rätt kul, men påvägen dit och hem och när jag är hemma så från jag typ ångest för att jag valde denna linjen! 

Jag vill ju gå media och bli fotograf men jag känner att jag inte passar in där.. 

åh det är så extremt jobbigt! 

Men jaja, får väl försöka gå till skloan imorgon har väl inget val! 

I helgen ska jag även till osse, på lördag blir det utställning med osses hund :) och sedan sover jag hos honom :)

Nu tror jag att jag ska dricka upp min dricka sedan mysa ner mig riktigt ordenkligt i soffan, vänta på att oskar kanske ska ringa och bara försöka bli på bättre humör :)

Kram på er! 


  

- AnnaSeverin

Av Anna Severin - 22 augusti 2011 17:52

Hejsan! 

Nu är jag otroligt trött efter en lång och jobbig dag i skolan 

Jag började vid 9:00 i morses, och hade matte till kl 10:20 och sedan hade jag rast till kl 13:00! 
helt sjukt jobbigt!

Åkte in till stan med några som jag börjat snacka lite med och jag drog till subway och tog en macka sedan gick vi och satte oss på ett fik inne i stan :)

hade faktistk riktigt kul :)

Sedan började lektionen igen kl 13:00 och de vart mediaproduktion som jag hade i tre timmar :/

Lite kul vart de faktiskt, men lite jobbigt att man måste prata med alla... men det löser sig nog snart förhoppningsvis :)


Kom hem och får fika och just nu sitter jag på golvet med datan i knät, och snart ska jag ta mig en dusch och sedan ska jag ringa min älskling! :) 


Ha de gött människor :) 

 

-AnnaSeverin <3 


Av Anna Severin - 22 augusti 2011 07:24

Hejsan!

Japp nu vart de en ny vecka igen då, och nu är det på riktigt!

Började skolan förra veckan men nu kör man på riktigta lektioner! 

Hoppas de går bra! 

Nu får jag dra mig så jag hinner med tåget! 


Kram! 


-AnnaSeverin <3 

Ovido - Quiz & Flashcards