AnnaSeverin

Alla inlägg under januari 2014

Av Anna Severin - 21 januari 2014 18:41

Åh, har inte bloggat sen hjärnskakningen nu , vart en jobbigt tid där med ständigt ont i huvudet men mår bättre nu! Dock lättare för att få huvudvärk men det löser sig väl snart! :) 

Spelar iaf LoL för fullt nu! 

Råkade förlora lite för många games i ranked då hamnade i Bronze 5, men ändå bra, för lättare att spela då för alla är så himla dåliga där haha... xD 

men men.. tar mig upp snart hoppas jag! :D 


Annars händer det inte så mycket mer än att jag kunde inte ta mig till skolan idag.. 

Bilen vägrade att starta.. prövade med startkablar och efter en timme lyckades jag få igång den, men då gick han på väldigt låga varv och så upptäckte jag att gasen inte fungerade.. Så fick stanna hemma för jag kom ingen stans...

Men jag klagar la inte jättemycket ;) 


Men nu ska jag sluta sitta vid datan! ända jag gjort idag! haha :) 

Ha en bra kväll! :) 


Godnatt :) 


 

Ovido - Quiz & Flashcards